Zasadniczym celem ING Banku Śląskiego, wynikającym z jego strategii, jest rozwijanie i umacnianie pozycji w polskim sektorze bankowym poprzez dostarczanie zintegrowanych usług finansowych oraz zachowanie charakteru banku zorientowanego na klienta. Czynnikami wspierającymi realizację zamierzonych celów jest współpraca z Grupą ING, stosowanie nowoczesnej technologii, rozbudowa kanałów dystrybucji i świadczenie wysokiej jakości usług. Strategia rozwoju bankowości detalicznej zakłada świadczenie zintegrowanych usług finansowych, doskonalenie sprzedaży wiązanej i konserwatywne podejście do ryzyka. Klienci ING Banku Śląskiego mają dostęp do usług Banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Realizacja procesów budowy, wdrażania, monitorowania oraz rozwoju modeli ryzyka kredytowego (regulacyjne, aplikacyjne, decyzyjne, wsparcia, itp.) Budowa zaawansowanych analitycznie modeli, dotyczących zachowań klientów w różnych scenariuszach i ich wpływu na ryzyko kredytowe (dane...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Weryfikacja ratingów firm. Monitoring kwartalny klientów korporacyjnych. Weryfikacja umów kredytowych pod kątem zgodności z warunkami decyzji kredytowej. Weryfikacja warunków do uruchomienia. Dodatkowo: ocena sytuacji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstw z segmentu średnich i dużych firm/...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Przygotowywanie standardowych raportów zarządczych i prezentacji, opracowywanie analiz, prezentowanie wniosków i rekomendacji z wykorzystaniem MS Office; Przeprowadzanie analizy zagadnień związanych z sektorem bankowym i około bankowym oraz formułowanie wniosków i rekomendacji; Aktywne...
Wsparcie bieżącej pracy zespołu Doradców Klienta Detalicznego; Poznanie modelu obsługi klienta w ING Banku Śląskim i udział w bieżącej obsłudze klientów Oddziału; Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w celu poznania specyfiki ich funkcjonowania i zapewnienia kompleksowej obsługi;
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; Wspieranie Klientów w korzystaniu...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w...
Wsparcie bieżącej pracy Doradców Klienta zamożnego; Udział w przygotowywaniu wstępnych ofert i materiałów dla Klientów; Bieżąca obsługa klientów Centrum; Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Banku;
współuczestniczenie w opracowywaniu koncepcji i założeń dotyczących wprowadzenia nowych produktów i procesów oraz; w przygotowywaniu wymagań biznesowych nowych rozwiązań w aplikacjach wykorzystywanych w Banku oraz ich testowanie, sporządzanie raportów niezbędnych do zarządzania...
Realizacja zadań projektowych, ich dokumentacja i raporting wykonania; Organizacja spotkań służących realizacji projektu; Udział w definiowaniu założeń projektu; Wsparcie i monitoring zarządzania procesem end-to-end; Udział w opracowaniu rozwiązań dotyczących wdrażania koncepcji...
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla Klientów; Budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta; Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta; Wspieranie Klientów w...