Recruit Europe jest międzynarodową agencją HR działającą na polskim i europejskim rynku.
Współpracujemy ze światowymi korporacjami w Polsce i Europie. Kandydatów wyszukujemy bardzo szybko - to zasługa naszego fachowego podejścia. Wykorzystujemy zarówno global network, jak również jedną z najnowszych technologii IT, dzięki której możemy pracować 24h na dobę. Największym atutem firmy jest doświadczony zespół specjalistów, którzy wykonują swoją pracę z pełnym zaangażowaniem. Oferujemy wysokiej jakości usługi, wiemy jak dotrzeć do pinpointowych kandydatów. Szereg usług oferowanych przez Recruit Europe obejmuje: rekrutację pracowników stałych (w tym specjalistów z wszystkich dziedzin), dobór i szkolenie pracowników oraz zaawansowane rozwiązania z zakresu rekrutacji.
Obowiązki: Wspomaganie organizacji pracy Dyrektora; Zarządzanie przepływem informacji; Nadzór nad obiegiem dokumentów; Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami, klientami i partnerami firmy; Obsługa kalendarza spotkań Dyrektora; Sporządzanie notatek ze spotkań; Koordynowanie...
Międzynarodowa firma (Innowacyjna technologia przemysłowa)poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko: Kierownik / Dyrektor / Inżynier ds. Sprzedaży– w przyszłości GeneralManager / Country Manager. To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w...
Opis stanowiska: Analiza warunków kontraktu i jego realizacji; Opracowywanie bądź uczestniczenie w sporządzeniu kluczowych pism dla kontraktu; Opracowywanie dokumentów roszczeniowych oraz umów podwykonawczych; Prowadzenie negocjacji z podwykonawcami; Negocjowanie z zamawiającym uznania...
Obowiązki: Nadzorowanie placu budowy (fabryk, obiektów przemysłowych) Planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich budowlanych aspektów w projektach na etapie promocji jak i realizacji; Przygotowywanie obmiaru postępu robót; Koordynowanie prac podwykonawców; Nadzór i kontrola nad...
Obowiązki: Zarządzanie, aktualizacja i tworzenie stron www; Przygotowywanie materiałów reklamowych i informacyjnych do Internetu; Planowanie, prowadzenie i koordynacja kampanii internetowych; Pomiar, analiza i raportowanie efektów kampanii internetowych (raporty, konwersje, KPI, leady, indeksy...
Międzynarodowa firma (Innowacyjna technologia przemysłowa - numer jeden w udziale rynkowym na świat) poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko: Inżynier ds. Sprzedaży / Przedstawiciel Handlowy. To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym...
3 key points: HR management (human resource) Accounting / Finance management Financial & budget planning Opis stanowiska: HR: Kształtowanie i realizacja polityki personalnej, zgodnej ze strategią i celami firmy; Zarządzanie procesami i systemem HR w Spółce; Tworzenie planu zatrudnienia,...
Obowiązki: Koordynowanie projektu z klientami, podwykonawcami projektującymi, Koordynowanie wszystkich czynności zewnętrznych architektów inżynierów, Przygotowywanie rysunków architektonicznych, Wyjaśnianie instrukcji wydawanych przez klientów i przygotowywanie szkiców i innych...
Obowiązki: Nadzorowanie prac wykonywanych na budowach, w szczególności przez podwykonawców wykonujących zewnętrzne i wewnętrzne instalacje sanitarne, instalacje wentylacji i klimatyzacji, instalacje tryskaczowe, wod-kan, gaz itd. Planowanie, kierowanie i nadzorowanie wykonania robót...
Obowiązki: realizowanie strategii sprzedaży określone i przez Dyrektora ds. promocji oraz Managera oddziału; dokonywanie analizy rynku inwestycyjnego w Polsce; pozyskiwanie wstępnych informacji o inwestycjach w Polsce; budowanie bazy i kontaktowanie się z potencjalnymi klientami w obszarze...
Międzynarodowa firma (Innowacyjna technologia przemysłowa - numer jeden w udziale rynkowym na świat) poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko: Inżynier ds. Sprzedaży / Przedstawiciel Handlowy. To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym...
Obowiązki: Nadzorowanie placu budowy (fabryk, obiektów przemysłowych) Planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich budowlanych aspektów w projektach na etapie promocji jak i realizacji; Przygotowywanie obmiaru postępu robót; Koordynowanie prac podwykonawców; Nadzór i kontrola nad...
Obowiązki: Wspomaganie organizacji pracy Dyrektora; Zarządzanie przepływem informacji; Nadzór nad obiegiem dokumentów; Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami, klientami i partnerami firmy; Obsługa kalendarza spotkań Dyrektora; Sporządzanie notatek ze spotkań; Koordynowanie...
Obowiązki: Nadzorowanie placu budowy (fabryk, obiektów przemysłowych), Planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich elektrycznych aspektów w projektach General Contractor, na etapie promocji jak i realizacji, Przygotowywanie obmiaru postępu robót, Koordynowanie prac podwykonawców,...