Recruit Europe jest międzynarodową agencją HR działającą na polskim i europejskim rynku.
Współpracujemy ze światowymi korporacjami w Polsce i Europie. Kandydatów wyszukujemy bardzo szybko - to zasługa naszego fachowego podejścia. Wykorzystujemy zarówno global network, jak również jedną z najnowszych technologii IT, dzięki której możemy pracować 24h na dobę. Największym atutem firmy jest doświadczony zespół specjalistów, którzy wykonują swoją pracę z pełnym zaangażowaniem. Oferujemy wysokiej jakości usługi, wiemy jak dotrzeć do pinpointowych kandydatów. Szereg usług oferowanych przez Recruit Europe obejmuje: rekrutację pracowników stałych (w tym specjalistów z wszystkich dziedzin), dobór i szkolenie pracowników oraz zaawansowane rozwiązania z zakresu rekrutacji.
Obowiązki: Nadzorowanie i koordynacja współpracy handlowej Dealerów z warsztatami niezależnymi w zakresie sprzedaży oryginalnych części zamiennych. Wsparcie i rozwój Projektu Dealerów/partnerow. prezentowanie zasad projektu zainteresowanym Dealerom, opracowywanie wstępnych baz danych...
Recruit Europemałopolskie, Bochnia, Kraków
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2499 dni
To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole. Jeśli posiadasz min. 4~5 letnie doświadczenie w dziale HR oraz znajomość języka angielskiego na co najmniej poziomie biznesowym, nie wahaj się, aby aplikować na wspomniane stanowisko....
Essential duties and responsibilities: Creating and administrating documents necessary for production activities; Standardizing documents necessary for production activities; Optimizing safety, quality, cost and delivery control; Surveying customer complaints and preparing documents with...
To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole. Jeśli posiadasz min. 4~5 letnie doświadczenie w dziale Kierownik Utrzymania Ruchu i Zakupów / Equipment Management oraz znajomość języka angielskiego na co najmniej poziomie biznesowym,...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku jako - Specjalista ds wsparcia sprzedaży i administracji odpowiedzialna będzie za koordynowanie i zarządzanie sprzedażą w biurze, organizację i koordynowanie procesu sprzedaży ( High tech metalworking machines and spare parts, equipment) oraz administracja...
Job responsibilities Developing the bank's business in countries allocated; Developing and managing relationships with sovereign, companies and FI's; Cross-selling the bank's products; Consistent with credit quality and return guidelines; Writing and following 3 year business plan; Administration...
Jobpurpose Provide IT infrastructure environment so that internal users can perform tasks smoothly and ensure a stable operation of internal IT system. As well as providing guidance and advice to subordinates of the same group and controlling their tasks and performance; Essential duties...
Obowiązki: Tłumaczenie dokumentów z języka japońskiego na polski i z polskiego na japoński; Zarządzanie przepływem informacji; Koordynowanie projektów; Tworzenie prezentacji, pism, raportów do Tokyo HQ;
You will support our IT activities Administration, monitoring and maintenance of our network (LAN/WAN/telephony) Responsible for data-security and backups; IT support of all users for PC, Laptop, network, server, telecommunication; Support for daily routine problems; Negotiate with external...
Essential duties and responsibilities: Creating and administrating documents necessary for production activities; Standardizing documents necessary for production activities; Optimizing safety, quality, cost and delivery control; Surveying customer complaints and preparing documents with...
Obowiązki: Nadzorowanie placu budowy (fabryk, obiektów przemysłowych) Planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich budowlanych aspektów w projektach na etapie promocji jak i realizacji; Przygotowywanie obmiaru postępu robót; Koordynowanie prac podwykonawców; Nadzór i kontrola nad...
Obowiązki: Nadzorowanie placu budowy (fabryk, obiektów przemysłowych) Planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich budowlanych aspektów w projektach na etapie promocji jak i realizacji; Przygotowywanie obmiaru postępu robót; Koordynowanie prac podwykonawców; Nadzór i kontrola nad...
Międzynarodowa firma budowlana poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko: Inżynier Budowy ds. Elektrycznych i Inżynier Budowy ds. Mechanicznych. To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole. Jeśli posiadasz min. 3~4 letnie...
Obowiązki: Nadzorowanie prac wykonywanych na budowach, w szczególności przez podwykonawców wykonujących zewnętrzne i wewnętrzne instalacje sanitarne, instalacje HVAC, instalacje wentylacji i klimatyzacji, instalacje tryskaczowe, wod-kan itd. Planowanie, kierowanie i nadzorowanie wykonania...
Zakres obowiązków: pomoc w prowadzeniu finansów wszystkich projektów; przygotowanie płatności, rejestracja i księgowanie faktur podwykonawców i dostawców w programie księgowym; pomoc w przygotowaniu otwarcia i zestawieniu obrotów i sald kont księgi głównej i ksiąg pomocniczych; pomoc...