Praca.plPraca Michael Page International Poland Sp. z o.o
Michael Page International Poland Sp. z o.o
od 11 do 50 prac.
Agencje zatrudnienia
Światowy lider doradztwa personalnego. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Klientów oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.
Contribute to the risk assessment process and prepare annual audit plans; Measure and test performance of controls as specified by the approved annual audit plan; Manage local and regional audit missions under the supervision of Audit Management within budgeted time constraints; Interact and share...
Apply tools of business analysis, define business requirements, specify solutions; Map new processes to ensure effective launch of operations; Deliver business solution designes for assigned project scope; Gather and understand business requirements, translating them into structured specifications...
Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych; Realizacja planów sprzedaży produktów rynku kapitałowego; Monitorowanie i analiza aktualnej sytuacji i potencjału rynku; Bliska współpraca z innymi działami firmy; Prezentacje oraz szkolenia produktowe dla klientów biura;
Wspieranie rozwoju biznesu poprzez mapowanie rynku oraz wspieranie Konsultantów w ich codziennej pracy; Zdobywanie kontaktów do najlepszych Kandydatów za pomocą narzędzi oraz dzięki szkoleniom udostępnianym przez Michael Page; Zarządzanie, organizowanie oraz wspieranie rozwoju bazy...
Manage, coach and develop a large accounting team; Drive the process of internal processes and procedures improvement; Play a key role in the development of financial awareness among non-financial staff; Plan and optimize taxes within the Group; Ensure monthly closing processes are performed with...
Manage the company's Finance function in a way such that strategic objectives are being achieved; Support the business in general and senior management in particular with accurate and timely financial and operational information; Continue to improve the company's profitability by initiating working...
Take leadership on key controlling processes of the Business Unit, such as budgeting, planning, and forecasting; Liaise with the leadership team to gain a thorough understanding of operations and challenges, creating a foundation for decision support and executive analysis for the Business Unit;...
Create and drive financial planning including all annual and periodic budgeting and forecasting processes; Coordinate financial reporting and closing processes (monthly, quarterly and yearly) under local GAAP, for statutory and regulatory reporting; Analyze key performance indicators; Analyze and...
Manage and develop financial and accounting procedures; Assist and support management with relevant financial information; Manage the preparation of annual budget, forecasts and business plans; Participate in the improvement of accounting and business systems; Coordinate the relation with external...
Aktywny udział w ekspansji firmy w Polsce poprzez dostarczanie rzetelnych danych finansowych i biznesowych oraz wydawanie rekomendacji; Wsparcie procesu oceny nowych inwestycji w Polsce; Analiza procesów logistyczno-sprzedażowych spółki oraz rekomendowanie rozwiązań nastawionych na...
Act as a business partner and provide quality financial leadership and analytical support to sales and marketing teams and local management; Conduct market investigations, research and analyses to support business strategy development across the commercial functions; Manage preparation of Marketing...
Manage a financial team up to 10 people; Prepare all the periodical financial reports according to US GAAP and local standards; Consolidate GL accounts and monthly closing process; Prepare and analyze financial statements; Keep dead lines for monthly/quarterly/annual statutory and management...
Samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowo - płacowej pracowników (200 osób) Samodzielne sporządzenie listy płac; Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów rozliczeniowych na potrzeby US, ZUS, PFRON, GUS związanych z zatrudnieniem; Prowadzenie całokształtu spraw związanych z...
Provide accurate and meaningful financial/management information in a timely manner to enable effective business decision taking; Critically appraise financials against external and competitor information and make recommendations for successful business development; Provide assistance to the...
Develop and build up the business based on the distribution network; Sales responsibility for all products within the region with focus on Poland and Czech Republic; Develop the distribution network and sales volume within the region in cooperation with the divisional Market & Product Managers; Full...