Praca.plPraca Michael Page International Poland Sp. z o.o
Michael Page International Poland Sp. z o.o
od 11 do 50 prac.
Agencje zatrudnienia
Światowy lider doradztwa personalnego. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Klientów oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.
Implement the strategy in delivery of agreed goals - perfect the fundamentals, cost - competitiveness, Health & Wellness. Using consumer understanding to develop preferred packages. Creating, developing and implementing industrialised packaging solutions under specific projects, ensuring robust risk...
Raportowanie grupowe, Sporządzanie skonsolidowanych i jednostkowych sprawozdań finansowych wg MSR, Aktywny udział w tworzeniu analiz finansowych i budżetów, Przygotowywanie analiz i zestawień danych na potrzeby zarządu, Monitorowanie transakcji powiązanych w ramach grupy, Współpraca z...
Przeprowadzanie analizy sytuacji finansowej klientów korporacyjnych; Odpowiedzialność za przeprowadzanie oceny zdolności kredytowej klientów korporacyjnych, w tym także międzynarodowych grup kapitałowych; Weryfikacja informacji uzyskiwanych w procesie analizy kredytowej, analiza...
Responsible for P&L production and reporting for commodity trading books; Enhance existing processes and to develop new procedures in order to improve the efficiency of P&L production; Report and escalate to the local management and beyond
Analyse and evaluate the credit and financial strength, business model and management of new and existing counterparts and to propose credit limit recommendations; Negotiate and determine the credit contractual arrangements with counterparties; Provide support to commercial teams on the assessment...
Run the daily, weekly and monthly market risk reports including VaR, stop loss and stress testing; Analyze the risk of the company's portfolio across commodities and currencies; Liaise with the Shared Services Treasury function in relation to hedging of the FX positions; Enhance systems and...
Wdrażanie i monitorowanie standardów jakościowych, bezpieczeństwa informacji i zarządzania ryzykiem w IT; Zarządzanie poziomem usług IT dostarczanych przez dostawców wewnętrznych i zewnętrznych (głównie system ERP) Nadzór nad przestrzeganiem wymagań prawnych i korporacyjnych w...
Budowanie świadomości oraz wizerunku marki na rynku z wykorzystaniem mediów; Współpraca ze środkami masowego przekazu oraz monitorowanie mediów; Zapewnienie przepływu kluczowych informacji w organizacji oraz zarządzanie systemem komunikacji wewnętrznej; Przygotowanie materiałów...
Rozwijanie i wdrażanie długofalowych strategii i planów marketingowych; Realizowanie komunikacji marketingowej dla wydawnictw w dedykowanych kanałach; Koordynacja aktywności zewnętrznych dostawców usług (agencje PR i marketingowe) Współpraca z zespołami produkcyjnymi przy kreowaniu...
Aktywna sprzedaż produktów TFI klientom korporacyjnym; Realizacja planów sprzedaży produktów rynku kapitałowego; Monitorowanie i analiza aktualnej sytuacji i potencjału rynku; Bliska współpraca z innymi działami firmy; Prezentacje oraz szkolenia produktowe dla klientów TFI;
Aktywny udział w procesie budowania narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji biznesowych; Raportowanie i prognozowanie wyników działalności operacyjnej Grupy; Aktywny udział w procesie budżetowania; Sporządzanie innych raportów i analiz na potrzeby Zarządu; Analiza odchyleń od...
Developing and optimizing category direct import in the organization. Engaging and managing relationships with Company's key stakeholders. Formalizing and delivering vendor sourcing plans, managing vendor performance and engagement. Supervising purchasing and sales budgets. Negotiating commercial...
Conducting market research in order to source new products and vendors. Implementation of category 3 years planning and budgeting processes. Managing and developing a subcategory team - objective setting, performance management, recruitment processes, staff training and development. Following market...
Serve as a consultative resource to Operations staff (Project Managers) and General Contractors, as needed, to achieve a high level of compliance with company and client codes, rules, KPIs, applicable laws and regulations, and other policies; Provide weekly and monthly assurance reports; Manages...
Analiza i wsparcie przy aktualizacji istniejących procesów w spółce, zarządzanie dokumentacją procesów (opis procesów, procedury, dokumentacja, wdrażanie zmian, szkolenia, bieżący nadzór) Prowadzenie audytów jakościowych, podejmowanie działań usprawniających; Implementacja,...