Praca.plPraca Michael Page International Poland Sp. z o.o
Michael Page International Poland Sp. z o.o
od 11 do 50 prac.
Agencje zatrudnienia
Światowy lider doradztwa personalnego. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Klientów oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.
Aktywne tworzenie i realizacja polityki sprzedażowej w celu osiągania założonych celów sprzedażowych; Identyfikacja oraz tworzenie potencjalnych szans przeprowadzenia projektów w zakresie oferowanych rozwiązań; Badanie i analiza potrzeb oraz zachowań konsumentów celem budowania nowej...
Prepare all the periodical financial reports according to local GAP and IFRS; Prepare and analyze financial statements (balance sheet, P&L, cash-flow etc.) Participate in budgeting and forecasting process; Work with external stakeholders (Auditors, Tax authorities, etc.) as necassary; Support...
Acquire new clients from corporate and SME segments; Maximize cross-sell opportunities within the Group; Work closely with the product development team; Liaise with other departments (account management, risk, etc) in the company and in the Group; Take active part in management relations with...
Koordynowanie, analizowanie i cykliczne przygotowywanie rachunku wyników, oraz bilansu zgodnie ze standardami grupowymi; Sporządzanie raportów wewnątrz grupowych; Przygotowywanie budżetu wydatków na przyszłe okresy rozliczeniowe; Kontrolowanie wydatków i przygotowywanie analiz finansowych;...
Preparation of monthly financial statements in accordance with Polish and international accounting standards, entering data into the internal accounting system in accordance with Polish and international accounting standards and with the procedures and regulations of the company (SAP), preparation...
Odpowiedzialność za wynik i procesy windykacyjne wobec SME oraz dużych korporacji; Zarządzanie zespołami windykacyjnymi oraz administracyjnymi; Analiza procesów biznesowych oraz aktywne zaangażowanie w ich doskonalenie, przede wszystkim w obszarze monitoringu i windykacji i rekomendowanie...
Responsible for the overall management of sales activities, marketing and business development within the territory; Build the strategy and manage sales cycle to ensure consistent growth and realize ambitious sales plans; Develop new and maintain existing relationships with key accounts and OEM's...
Supports newly created Baltics Business Unit in preparing management information, financial reporting, budgeting and performing financial analysis; Ensure full understanding of the business drivers; Coordinate rolling P&L forecast preparation; Support annual budget preparation; Build / maintain...
Support month closure activities including corporate financial statements submission; Manage the balance sheet reconciliation processes; Develops, initiates, maintains, and revises policies and procedures for the general operation of the Compliance Program and its related activities to prevent...
Identify training needs in the organization according to company and market expectations; Develop and organize training program for organization on various levels; Cooperate with Europe Training Manager to improve training quality; Build and implement training standards for the organization; Measure...
Zdobywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami z branży budowlanej i wykonawczej; Identyfikowanie projektów inwestycyjnych i pozyskiwanie pozycji na rynku; Wycena, przygotowanie i negocjacja kontraktów; Koordynacja i realizacja kontraktów; Wspieranie działalności firmy poprzez...
Dokonywanie pomiaru ryzyka rynkowego oraz płynności, współudział w opracowywaniu polityki zarządzania ryzykiem płynności z wykorzystaniem wewnętrznego systemu informatycznego, kontrola limitów; Przygotowywanie raportów oraz analiz na temat ryzyka rynkowego oraz finansowania Spółki na...
Wykonywanie raportów i analiz finansowych służących wyjaśnianiu miesięcznych i rocznych wyników finansowych i odchyleń od planów. Udział w procesach zamknięcia miesiąca, przygotowywaniu sprawozdań zarządczych. Tworzenie rocznych i kwartalnych planów finansowych. Kalkulacja i...
Develop and implement sales and marketing strategies for current and new markets; Develop the product brands according to group strategies; Optimize sales efforts in order to grow with the customers; Create specific plans and organize cooperation with the Group; Monitor construction market and...
Aktywne pozyskiwanie i rozwijanie kontaktów handlowych na podległym sobie terenie; Budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji biznesowych z istniejącymi i nowymi partnerami firmy; Realizacja budżetu sprzedaży; Analiza rynku i kreowanie polityki handlowej na podległym sobie terenie;