prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z Ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego; weryfikacja, rzetelne i terminowe księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenie ewidencji środków trwałych; bieżąca weryfikacja rozrachunków handlowych i...
prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z Ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego; weryfikacja, rzetelne i terminowe księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenie ewidencji środków trwałych; bieżąca weryfikacja rozrachunków handlowych i...
prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z Ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego; weryfikacja, rzetelne i terminowe księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenie ewidencji środków trwałych; bieżąca weryfikacja rozrachunków handlowych i...
Organizacja biura Zarządu Zarządzanie administracją, korespondencją Organizacja kalendarza spotkań i podróży służbowych Członków Zarządu Obsługa telefoniczna Sekretariatu Zarządu Redagowanie korespondencji Obsługa spotkań biznesowych