Horyzont Doradztwo Personalne od 1997 roku działa na polskim rynku, w zakresie szeroko pojętego zarządzania zasobami ludzkimi. Domeną naszej działalności jest rekrutacja pracowników - kadry menadżerskiej, inżynierskiej i specjalistycznej. Od roku 2015 w projektach rekrutacyjnych regularnie i z powodzeniem stosujemy autorską Metodę Dopasowania do Stanowiska, której skuteczność doceniają nasi Klienci.
planowanie i nadzorowanie procesów produkcyjnych (rozwiązywanie bieżących problemów, wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych), opracowywanie oraz wdrażanie zmian technologicznych zgodnie z wymaganiami, prowadzenie dokumentacji technologicznej, testowanie komponentów, współpraca z...
monitorowanie i kontrolowanie jakości komponentów produkcyjnych oraz wytwarzanych produktów celem utrzymania zgodności z normami jakościowymi, inicjowanie działań zmierzających do doskonalenia procesu kontroli jakościowej, przeprowadzanie analiz jakościowych, rozwiązywanie bieżących...
nadzór nad ciągłością pracy parku maszynowego, podejmowanie działań prewencyjnych i zapobiegawczych, modyfikacja maszyn, oprogramowania oraz aktualizacja dokumentacji technicznej, obsługa i programowa nierobotów ABB, współpraca z innymi działami.
analiza i modyfikacja programów PLC, administracja bazą danych i język SQL, ulepszanie procesu i standaryzacja najlepszych rozwiązań na linii produkcyjnej, współpraca w zakresie programowania numerycznego zabiegów obróbkowych, współpraca z inżynierami procesu, formułowanie złożeń...
czuwanie nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcji, czuwanie nad wdrażaniemi realizacją nowych projektów do produkcji, kwotowanie wydatków związanych z wdrożeniem nowych projektów, praca zespołowa, docelowo sterowanie działań grupy projektowej, tworzenie i prowadzenie dokumentacji...
administracja i utrzymanie w sprawnym stanie komputerowego systemu zarządzania produkcją, administracja obiegu elektronicznych dokumentów, programowanie aplikacji i baz danych, zapewnienie sprawnego działania urządzeń teletransmisyjnych, zapewnienie sprawnego działania oprogramowania.
definiowanie i wdrażanie oszczędności (techniczne, zmiany dostawcy, logistyczne) oraz tworzenie rezerw zgodnie z wymaganiami budżetu, tworzenie i wdrażanie strategii zakupowej, identyfikowanie i uczestnictwo we wdrażaniu nowych dostawców do panelu, organizowanie spotkań z dostawcami w celu...
wycena nowych projektów, monitorowanie i raportowanie statusu projektu, negocjowanie najlepszych warunków zakupów materiałów i komponentów oraz podejmowanie decyzji o wyborze dostawców na podstawie cen, jakości, dostaw oraz strategii, budowanie relacji z nowymi oraz dotychczasowymi...
szkolenia pracowników w zakresie wymagań norm dotyczących SZJ i rozpowszechnianie znajomości tych wymagań wśród personelu, przeprowadzanie audytów wewnętrznych (ISO/TS 16949,ISO 9001, audyt procesu wg VDA 6.3), współpraca z kadrą kierowniczą, opracowywanie planów jakości, nadzór nad...
transfer i uruchamianie nowych maszyn testowych, uruchamianie nowych linii technologicznych, odbiór nowych maszyn od dostawcy, nadzorowanie całości projektu związanego z uruchomieniem nowych maszyn, analiza dokumentacji technicznej, specyfikacji, norm, rysunków, szczegółowych wymagań...
zatwierdzanie nowych wyrobów, procesów, udział w procesie APQP, wsparcie w procesie modyfikacji istniejących wyrobów, procesów, planowanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem statystycznej kontroli procesu, prowadzenie, nadzór i analiza badania zdolności maszyn i procesu, opracowywanie,...
dokonywanie pomiarów /kalibracji, opracowanie metodologii i dokumentacji prowadzenia pomiarów /kalibracji, planowanie i przeprowadzenie statystycznej kontroli procesu, sporządzanie raportów pomiarowych, nadzór nad właściwym funkcjonowaniem urządzeń kontrolno-pomiarowych.
identyfikacja braków i niezgodności jakościowych na jak najwcześniejszym etapie ich powstawania, kontakt z klientem w celu rozwiązywania problemów jakościowych, przeprowadzanie analizy braków i niezgodności na linii produkcyjnej, minimalizacja braków na linii produkcyjnej oraz finalnie u...
dbanie o właściwe funkcjonowanie maszyn i urządzeń: utrzymanie ich w dobrym stanie i wykonywanie bieżących napraw zgodnie z wytycznymi TPM, utrzymywanie minimalnego stanu magazynowego części zamiennych, udział w utrzymaniu i doskonaleniu Systemu Zarządzania Jakością, Środowiskiem oraz...
wyszukiwanie potencjalnej grupy klientów - docelowego źródła zakupu sprzętu, wybór najkorzystniejszych źródeł zakupu i sprzedaży, ocena jakości i wartości sprzętu, planowanie i przeprowadzanie rozmów handlowych z klientami, realizacja założonych planów zakupowych, weryfikacja...