Horyzont Doradztwo Personalne od 1997 roku działa na polskim rynku, w zakresie szeroko pojętego zarządzania zasobami ludzkimi. Domeną naszej działalności jest rekrutacja pracowników - kadry menadżerskiej, inżynierskiej i specjalistycznej. Od roku 2015 w projektach rekrutacyjnych regularnie i z powodzeniem stosujemy autorską Metodę Dopasowania do Stanowiska, której skuteczność doceniają nasi Klienci.
administracja, nadzór i konfiguracja sieci LAN i WAN, zarządzanie siecią komputerową ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa informacji, zarządzanie serwerami Windows 2012, AD, modernizowacja i wdrażanie nowych technologii mających na celu usprawnianie działania istniejących...
budowanie i zarządzanie panelem dostawców części metalowych do produkcji, tworzenie i realizacja strategii doboru i rozwoju bazy dostawców dla powierzonych grup materiałowych w celu uzyskania właściwego poziomu kosztów zakupu oraz zapewnienia wymaganego poziomu jakości i terminowości...
coordinating the products’ validation and development in order to meet customers’ requirements, creating a design validation plan, supporting the creation of D-FMEA and technical presentation for the customer’s needs, supporting process engineers, following testing activities; supporting...
planowanie pracy obejmującej zakres od kwotacji produktu do momentu wdrożenia go do produkcji zgodnie z procedurami APQP (wycena – design – prototyp – walidacja – industrializacja), kontakt z Klientem w celu ustalenia wymagań dotyczących produktu, walidacji, nadzór nad procesem...
kontakt z dostawcami w celu zapewnienia jakości i ciągłości dostaw, analiza i ocena dostawców pośrednio i bezpośrednio produkcyjnych, rozwiązywanie problemów związanych z dostawami, jak np. reklamacje komponentów, audytowanie dostawców (raz do dwóch razy w miesiącu wyjazdy służbowe),...
utrzymanie na terenie zakładu Systemu Zarządzania Środowiskiem oraz Bezpieczeństwem i Higieną Pracy, regularna analiza i ocena sytuacji zakładu w zakresie zgodności działań z wymaganiami ISO 14001 i OHSAS 18001; planowanie i organizowanie audytów wewnętrznych, koordynowanie wprowadzania...
minimalizowanie ilości braków na liniach produkcyjnych oraz u Klienta, działania prewencyjne, zapobieganie występowania braków i niezgodności jakościowych, obsługa reklamacji, przygotowywanie raportów 8D, akcje korygujące, nadzorowanie dokumentacji jakościowej – APQP, zatwierdzanie...
minimalizowanie ilości braków dostarczanych przez dostawców, zapobieganie występowania braków i niezgodności jakościowych, nadzorowanie dokumentacji jakościowej, akcje korekcyjne oraz korygujące, zatwierdzanie komponentów dostarczonych przez dostawców w oparciu; o dokumentację PPAP i...
identyfikacja i minimalizowanie braków i niezgodności jakościowych na najwcześniejszym etapie ich powstawania, stosowanie prewencyjnych metod zapobiegania występowaniu braków, i niezgodności jakościowych, nadzór nad dokumentacją jakościową związaną z dostawcami, raportowanie, akcje...
współpraca w ramach międzynarodowego zespołu (Niemcy, UK, USA, Chiny) w zakresie testów oprogramowania i systemu, opracowywanie przypadków testowych oraz procedur testowych w oparciu o podaną specyfikację, automatyzacja przypadków testowych, raportowanie problemów i podsumowywanie badań,...
współpraca w ramach międzynarodowego zespołu (Niemcy, UK, USA, Chiny) w zakresie specyfikacji i rozwoju oprogramowania wbudowanego wykorzystywanego w motoryzacji, projektowanie mikrokontrolerów i implementacja oprogramowania, analiza standardów i wymagań projektowych, wykorzystywanie...
zapewnienie ciągłości pracy maszyn i minimalizowanie przestojów technicznych, rozwiązywanie problemów technicznych i usuwanie awarii, usprawnianie maszyn i konserwacja urządzeń automatyki, prowadzenie dokumentacji technicznej, analiza raportów z awarii, raportowanie do przełożonego,...
planowanie pracy obejmującej zakres od kwotacji produktu do momentu wdrożenia go do produkcji zgodnie z procedurami APQP (wycena – design – prototyp – walidacja – industrializacja), kontakt z Klientem w celu ustalenia wymagań dotyczących produktu, walidacji, nadzór nad procesem...
• dobre poznanie oferty firmy i produktu, • budowanie trwałych relacji z Klientami, • rozwój i analiza potrzeb rynkowych, • realizacja planów sprzedażowych, • raportowanie efektów pracy, • tworzenie bazy kontaktów, • analiza potrzeb rynkowych i opracowywanie strategii.