Horyzont Doradztwo Personalne od 1997 roku działa na polskim rynku, w zakresie szeroko pojętego zarządzania zasobami ludzkimi. Domeną naszej działalności jest rekrutacja pracowników - kadry menadżerskiej, inżynierskiej i specjalistycznej. Od roku 2015 w projektach rekrutacyjnych regularnie i z powodzeniem stosujemy autorską Metodę Dopasowania do Stanowiska, której skuteczność doceniają nasi Klienci.
szkolenie i informowanie pracowników w zakresie zapewniania jakości (bycie centrum wiedzy do spraw jakości dla wszystkich pracowników zakładu), monitorowanie procesu zgodności wszystkich udokumentowanych wymagań w zakresie zapewniania jakości, planowanie strategiczne jakości, ustalenie...
organizowanie i planowanie zasobów ludzkich w dziale, rozwój pracowników poprzez szkolenie, wdrażanie praktykantów, efektywne planowanie wysyłek do klientów, zapewnienie i ewentualne wspomaganie prawidłowego pakowania, etykietowania i wysyłki części zgodnie ze specyfikacją klienta i...
obsługa operacyjna procesów dystrybucji, organizacja transportu materiałów oraz wyrobów, nadzór i odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentacji transportowej, obsługa przesyłek kurierskich, współpraca z firmami spedycyjnymi i transportowymi oraz z dostawcami pozostałych usług...
przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych, administrowanie dokumentacją personalną, uczestniczenie w procesie ocen okresowych, organizowanie szkoleń i programów rozwoju kompetencji, współudział w tworzeniu narzędzi ZZL, sporządzanie raportów i sprawozdań, udział w utrzymaniu i...
diagnozowanie przyczyn awarii centrów obróbczych i ich usuwanie, działania celem zapobiegania awariom, usprawnianie maszyn w celu minimalizacji awaryjności urządzeń, zapewnienia ciągłości produkcji i minimalizacji kosztów utrzymania ruchu.
identyfikacja i minimalizowanie braków i niezgodności jakościowych na najwcześniejszym etapie ich powstawania, stosowanie prewencyjnych metod zapobiegania występowaniu braków i niezgodności jakościowych, nadzór nad dokumentacją jakościową związaną z dostawcami, raportowanie, akcje...
minimalizowanie ilości braków na liniach produkcyjnych oraz u Klienta, działania prewencyjne, zapobieganie występowania braków i niezgodności jakościowych, obsługa reklamacji, przygotowywanie raportów 8D, akcje korygujące, nadzorowanie dokumentacji jakościowej – APQP, zatwierdzanie...
kontrola dokumentów i nadzorowanie płatności, dekretacja i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wnip, rozliczanie amortyzacji, umorzeń, nakładów inwestycyjnych, rozliczanie inwestycji we współpracy z innymi działami firmy, przygotowywanie zestawień,...
identyfikacja i minimalizowanie braków i niezgodności jakościowych na najwcześniejszym etapie ich powstawania, stosowanie prewencyjnych metod zapobiegania występowaniu braków, i niezgodności jakościowych, nadzór nad dokumentacją jakościową związaną z dostawcami, raportowanie, akcje...
zapewnienie ciągłości pracy maszyn i minimalizowanie przestojów technicznych, konserwacja maszyn, usprawnianie maszyn, usuwanie awarii, analiza raportów z awarii, raportowanie do przełożonego, definiowanie potrzeb materiałowych i części zamiennych, weryfikowanie specyfikacji technicznej...
usuwanie awarii na liniach produkcyjnych, konserwacja i naprawa urządzeń automatyki, diagnostyka i usprawnianie maszyn, przygotowywanie, weryfikowanie i zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne, przygotowywanie specyfikacji technicznych dla podwykonawców oraz nadzór nad pracami...
usuwanie awarii na liniach produkcyjnych, konserwacja i naprawa urządzeń mechanicznych, diagnostyka i usprawnianie maszyn, przygotowywanie, weryfikowanie i zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne, przygotowywanie specyfikacji technicznych dla podwykonawców oraz nadzór nad pracami...
działania poprawiające jakość komponentów wchodzących w skład sondy NOx, wykonywanie oraz kontrolowanie rysunków technicznych, nadzorowanie procesu PCN, kontrola APQP oraz działań związanych z wdrożeniem nowych części do produkcji, inspekcja dostarczanych komponentów, aktualizowanie...
współudział w przygotowywaniu budżetów, nadzór nad ich realizacją i analiza odchyleń, tworzenie wewnętrznych procedur analizy kosztów, wdrażanie procedur kontroli finansowej, interpretacja wyników i prezentacja analiz finansowych, dostarczanie informacji pozostałym członkom zespołu i...