Horyzont Doradztwo Personalne od 1997 roku działa na polskim rynku, w zakresie szeroko pojętego zarządzania zasobami ludzkimi. Domeną naszej działalności jest rekrutacja pracowników - kadry menadżerskiej, inżynierskiej i specjalistycznej. Od roku 2015 w projektach rekrutacyjnych regularnie i z powodzeniem stosujemy autorską Metodę Dopasowania do Stanowiska, której skuteczność doceniają nasi Klienci.
kontakt z dostawcami, prowadzenie procesu reklamacji związanych z komponentami dostawców, przekazywanie specyfikacji jakościowych, walidacja procesów produkcyjnych u dostawców, przeprowadzanie audytów u dostawców, nadzorowanie właściwej realizacji procesów APQP; PPAP, zatwierdzanie...
wparcie zespołu wdrożeniowego w obszarach związanych z elektroniką i elektryką, rozwiązywanie problemów z zakresu elektroniki lub elektryki, definiowanie specyfikacji testowych i zakresu testów, tworzenie urządzeń testujących elektroniczne komponenty, przeprowadzenie/nadzorowanie testów...
rozwijanie działań inżynieryjnych w ramach projektu, opracowywanie dokumentacji technicznej, tworzenie harmonogramu projektu, koordynowanie i kontrolowanie prac inżynieryjnych elektrycznych w obrębie projektu, analiza wykonalności projektu, analiza,przegląd i zapewnienie zgodności z planem i...
samodzielna realizacja wyznaczonego planu sprzedaży, obsługa klientów strategicznych, prowadzenie całego procesu sprzedażowego od identyfikacji potrzeb klienta do złożenia zamówienia, pozyskiwanie nowych projektów sprzedażowych, ustalanie potrzeb i oczekiwań klientów, opracowanie pełnej...
koordynowanie wprowadzania nowych projektów, redukowanie kosztów bez obniżania standardów jakości i bezpieczeństwa, wsparcie Inżynierów Produktu w zakresie nowych produktów i procesów, wprowadzanie standardów spawalniczych w zakładach europejskich, koordynowanie transferów produktów...
podtrzymanie współpracy i opieka nad dotychczasowymi Klientami, pozyskiwanie nowych Klientów, prowadzenie prezentacji produktów i urządzeń, doradztwo techniczne z zakresie oferowanych produktów, sporządzanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych, raportowanie realizowanych zadań do...
prowadzenie prac na recepcji firmy, odpowiedzialność i nadzór nad ruchem osób oraz pojazdów (osobowych i ciężarowych) na terenie zakładu, obsługa połączeń i odpowiednie kierowanie kontaktami telefonicznymi (w tym rozmowami międzynarodowymi), segregacja i przekazywanie przesyłek...
przeprowadzanie pomiarów przy użyciu CMM - 3D, wykonywanie pomiarów z wykorzystaniem optycznych systemów pomiarowych i innych urządzeń pomiarowych i sprawdzianów, weryfikacja i rejestracja mierników oraz wyników, kwalifikacja systemów pomiarowych, pobieranie próbek wstępnych, opracowanie...
rozwijanie działań inżynieryjnych w ramach projektu, opracowywanie dokumentacji technicznej, przygotowanie ofert i zapytań ofertowych do przetargów, tworzenie harmonogramu projektu, koordynowanie i kontrolowanie prac inżynieryjnych w obrębie projektu, analiza wykonalności projektu, analiza,...
optymalizacja polityki podatkowej, zarządzanie finansami spółki (planowanie finansowe, planowanie kosztów), nadzór nad księgowaniem dokumentów finansowych, prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi, nadzór nad sprawozdawczością,...
nadzór nad ciągłością pracy parku maszynowego, podejmowanie działań prewencyjnych i zapobiegawczych, modyfikacja maszyn, oprogramowania oraz aktualizacja dokumentacji technicznej, obsługa i programowa nierobotów ABB, współpraca z innymi działami.
opracowywanie przypadków testowych oraz procedur testowych w oparciu o podaną specyfikację, automatyzacja przypadków testowych, przeprowadzanie testów oprogramowania systemów wbudowanych, raportowanie problemów, przygotowywanie raportów podsumowujących badanie.
wspieranie działań w zakresie ciągłego doskonalenia w obszarze całego zakładu, stworzenie i nadzór nad dokumentacją dotyczącą narzędzi WCM, audytowanie wdrażania systemu WCM, współpraca przy planowaniu, organizowaniu i przeprowadzaniu oceny osiągniętych rezultatów poprzez audyty...
definiowanie i wdrażanie oszczędności (techniczne, zmiany dostawcy, logistyczne) oraz tworzenie rezerw zgodnie z wymaganiami budżetu, tworzenie i wdrażanie strategii zakupowej, identyfikowanie i uczestnictwo we wdrażaniu nowych dostawców do panelu, organizowanie spotkań z dostawcami w celu...