Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.
Twoje zadania: Realizacja wyznaczanych planów sprzedaży usług i utrzymania stanu klientów; Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów zgodnie z obowiązującymi standardami; Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę abonentów Sieci; Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań...
Twoje zadania: Realizacja wyznaczanych planów sprzedaży usług i utrzymania stanu klientów oraz zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów zgodnie ze standardami obowiązującymi w Vectra S.A.; Posprzedażowa obsługa klienta; Ewidencjonowanie i przetwarzanie kompletnej informacji w zakresie...
Do kluczowych zadań wybranej osoby należało będzie: sprzedaż usług telekomunikacyjnych Klientom Biznesowym (B2B), analiza potencjału rynkowego i działań konkurencji, przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji, odpowiedzialność za „portfel” pozyskanych Klientów, zapewnienie...
Do Twoich zadań będzie należała: aktywna sprzedaż na linii wychodzącej oraz przychodzącej; kontrola swojej sprzedaży oraz dbanie o zadowolenie klientów; udział w szkoleniach rozwijające Twoje umiejętności sprzedażowe; Czekamy na Ciebie jeśli: chcesz rozwijać umiejętności z zakresu...
Będziesz odpowiedzialny za: sprzedaż usług i obsługę naszych Klientów, realizację planów handlowych, obsługę i weryfikację umów, raportowanie działań. Martwisz się, że nie posiadasz doświadczenia zawodowego? Dla nas to nie problem – zdobądź je z Nami! Zapraszamy do nas...
Twoje zadania: Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów zgodnie z obowiązującymi standardami; Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę abonentów Sieci; Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Dbanie o wizerunek salonu. Nasze wymagania: Determinacja w działaniu;...
Twoje zadania: Realizacja wyznaczanych planów sprzedaży usług i utrzymania stanu klientów oraz zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów zgodnie ze standardami obowiązującymi w Vectra S.A.; Posprzedażowa obsługa klienta; Ewidencjonowanie i przetwarzanie kompletnej informacji w zakresie...
Główne zadania: Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem dostępnych form kontaktu: telefonu (1 linia wsparcia) oraz e-mail. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem. Przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji. Aktywacja i modyfikacja usług klientów.
specjalista junior / mid / senior umowa zlecenie część etatu
456 dni
Twoje zadania: Realizacja wyznaczanych planów sprzedaży usług i utrzymania stanu klientów; Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów zgodnie z obowiązującymi standardami; Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę abonentów Sieci; Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań...
Będziesz odpowiedzialny za: sprzedaż usług i obsługę naszych Klientów, realizację planów handlowych, obsługę i weryfikację umów, raportowanie działań. Oczekujemy od Ciebie: skuteczności i zorientowania na wynik, komunikatywności i wysokiej kultury osobistej, sumienności i...
Zakres obowiązków: sprawdzanie i zatwierdzanie zapotrzebowań eksploatacyjnych w Departamencie Technicznym, sprawdzanie poprawności generowanych przez Kierowników Technicznych zapotrzebowań materiałowych, dekretacja faktur, sprawdzanie i kontrola nad zadaniami w Webcon, aktualizacja baz danych...
Główne zadania na tym stanowisku: Nadzór i organizacja przeglądów parku samochodowego Spółki oraz ocena zasadności wymiany floty samochodowej. Prowadzenie szczegółowej dokumentacji samochodów służbowych przy wykorzystaniu systemu Flota Camandor oraz GPS. Cykliczne sprawdzanie stanu...
Twój zakres obowiązków: Rozwijanie biznesu poprzez pozyskiwanie nowych Klientów oraz sprzedaż usług telekomunikacyjnych dla sektora B2B; Budowa i rozwijanie relacji biznesowych z nowymi i obecnymi Klientami; Analiza rynku pod kątem potencjału, konkurencji, zagrożeń oraz nowych szans...
Nasze wymagania: Wysokie zdolności negocjacyjne i determinacja w działaniu; Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi, proaktywna postawa, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność; Monitorowanie i raportowanie własnej pracy oraz...