Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.
ZADANIA: realizacja wyznaczanych planów sprzedaży usług i utrzymania stanu klientów oraz zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów zgodnie ze standardami obowiązującymi w Vectra S.A.; posprzedażowa obsługa klienta; rejestracja i modyfikacja danych abonentów w systemach informatycznych...
DO GŁÓWNYCH ZADAŃ ZATRUDNIONEJ OSOBY NALEŻEĆ BĘDZIE: administrowanie modułami systemu billingowego, w tym konfiguracja i wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem systemu; udział w projektach informatycznych związanych z wdrażaniem nowych modułów/funkcjonalności systemu...
ZADANIA: realizacja wyznaczanych planów sprzedaży usług i utrzymania stanu klientów oraz zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów zgodnie ze standardami obowiązującymi w Vectra S.A.; posprzedażowa obsługa klienta; rejestracja i modyfikacja danych abonentów w systemach informatycznych...
CELE STANOWISKA: Utrzymanie i rozwój specjalistycznych aplikacji informatycznych. Tworzenie nowych aplikacji informatycznych na potrzeby wewnętrzne firmy. ZADANIA: Utrzymanie systemów informatycznych w tym bazy HP oraz TECH-a. Administracja systemem provisioningu. Rozwijanie i integracja innych...
przygotowywanie projektów technicznych budowy sieci TVK, przygotowywanie kosztorysów do w/w projektów, bieżące śledzenie rynków i urządzeń do budowy sieci TVK pod kątem ich wykorzystania w realizowanych projektach, analiza projektów.
ZADANIA: przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji; diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych; konfiguracja usług i pomoc posprzedażowa; rozbudowa i usprawnienie pracy działu;
operacyjne zarządzanie sprzedażą usług i obsługą klienta w salonie firmowym, realizacja lokalnych działań promocyjnych i marketingowych, zarządzanie podległym zespołem i powierzonym majątkiem.
GŁÓWNE ZADANIA: Koordynowanie procesu inwestycyjnego związanego z podłączaniem nowych klientów, Określanie szacunkowych kosztów podłączenia, Określenie trasy przebiegu linii kablowych, Wsparcie sprzedaży związane z doborem rozwiązań telekomunikacyjnych (technologie COAX, AON, PON,...
ZADANIA: realizacja wyznaczanych planów sprzedaży usług i utrzymania stanu klientów oraz zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów zgodnie ze standardami obowiązującymi w Vectra S.A.; posprzedażowa obsługa klienta; rejestracja i modyfikacja danych abonentów w systemach informatycznych...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie operacyjne zespołu Komunikacji Marketingowej. GŁÓWNE ZADANIA: Realizacja zadań, związanych z komunikacją do bazy klientów. Przygotowywanie reklam na potrzeby działań z budżetów lokalnych. Wsparcie procesu zakupów i zleceń -...
ZADANIA: realizacja wyznaczanych planów sprzedaży usług i utrzymania stanu klientów oraz zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów zgodnie ze standardami obowiązującymi w Vectra S.A.; posprzedażowa obsługa klienta; rejestracja i modyfikacja danych abonentów w systemach informatycznych...
ZADANIA: realizacja wyznaczanych planów sprzedaży usług i utrzymania stanu klientów oraz zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów zgodnie ze standardami obowiązującymi w Vectra S.A.; posprzedażowa obsługa klienta; rejestracja i modyfikacja danych abonentów w systemach informatycznych...
VECTRA S.A.śląskie, Tarnowskie Góry
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4523 dni
ZADANIA: realizacja wyznaczanych planów sprzedaży usług i utrzymania stanu klientów oraz zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów zgodnie ze standardami obowiązującymi w Vectra S.A.; posprzedażowa obsługa klienta; rejestracja i modyfikacja danych abonentów w systemach informatycznych...
ZADANIA: telefoniczna obsługa klientów w ruchu wychodzącym; aktywne sprzedaż umów abonenckich; utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy; telefoniczna sprzedaż i dosprzedaż nowych usług, upgrade klientów między pakietami oraz utrzymanie aktywnego klienta; aktywne uczestniczenie w kampaniach...
ZADANIA: przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji; diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych; konfiguracja usług i pomoc posprzedażowa; rozbudowa i usprawnienie pracy działu;