Jesteśmy polską firmą doradztwa personalnego, obecną na rynku od 1993 r. Szeroki zakres świadczonych przez nas usług, głęboka troska o zaspokojenie indywidualnych potrzeb każdego Klienta, jak również zaangażowanie, z jakim podchodzimy do powierzanych nam projektów przekładają się na sukcesy, które odnosimy w każdym z obszarów naszej działalności.
Coaching i szkolenie kadry zarządzającej sklepu w zakresie budowania relacji, szkolenia i motywowania personelu. Osoba zatrudniona na tym stanowisku jest odpowiedzialna także za zarządzanie procesem wyszukiwania utalentowanych osób oraz nadzór nad przestrzeganiem procedur personalnych.
Zarządzanie stoiskiem w celu zapewnienia obsługi klienta na najwyższym poziomie oraz zagwarantowania stałej dostępności wysokiej jakości towarów. Do zadań Kierownika Stoiska należy także zarządzanie, szkolenie i wpieranie zespołu pracowników stoiska oraz nadzór nad przewidzianym budżetem.
Zarządzanie działem sprzedaży Art. Spożywczych, w celu zapewnienia stałej dostępności wysokiej jakości towarów w sklepie. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szkolenie i wspieranie zespołu w wykonywaniu zadań oraz nadzór nad przewidzianym budżetem.
Od kandydatów oczekujemy wyższego wykształcenia, doświadczenia zawodowego, aktywności i kreatywności w pracy, doświadczenia w zarządzaniu zespołem, otwartości na zmiany zachodzące w Muzeum i jego otoczeniu.