sprzedaż systemu zarządzającego urządzeniami mobilnymi; pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami; przygotowanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych; odpowiedzialność za rozwój marki;
poszukiwanie i pozyskiwanie klientów biznesowych; sprzedaż oprogramowania i sprzętu teleinformatycznego; sprzedaż usług telekomunikacyjnych; przygotowanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych; utrzymywanie relacji z klientami po podpisaniu umów; budowanie bazy klientów, raportowanie i...
poszukiwanie i pozyskiwanie klientów biznesowych; sprzedaż oprogramowania i sprzętu teleinformatycznego; sprzedaż usług telekomunikacyjnych; przygotowanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych; utrzymywanie relacji z klientami po podpisaniu umów; budowanie bazy klientów, raportowanie i...
poszukiwanie i pozyskiwanie klientów biznesowych; sprzedaż oprogramowania i sprzętu teleinformatycznego; sprzedaż usług telekomunikacyjnych; przygotowanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych; utrzymywanie relacji z klientami po podpisaniu umów; budowanie bazy klientów, raportowanie i...
udział w tworzeniu i rozwoju nowego brandu; sprzedaż oprogramowania i sprzętu teleinformatycznego, IT; poszukiwanie i pozyskiwanie klientów biznesowych; przygotowanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych; utrzymywanie relacji z klientami po podpisaniu umów; budowanie bazy klientów,...
udział w tworzeniu i rozwoju nowego brandu; sprzedaż oprogramowania i sprzętu teleinformatycznego, IT; poszukiwanie i pozyskiwanie klientów biznesowych; przygotowanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych; utrzymywanie relacji z klientami po podpisaniu umów; budowanie bazy klientów,...
udział w tworzeniu i rozwoju nowego brandu; sprzedaż oprogramowania i sprzętu teleinformatycznego, IT; poszukiwanie i pozyskiwanie klientów biznesowych; przygotowanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych; utrzymywanie relacji z klientami po podpisaniu umów; budowanie bazy klientów,...
sprzedaż usług i sprzętu teleinformatycznego aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów biznesowych przygotowanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych utrzymywanie relacji z klientami po podpisaniu umów budowanie bazy klientów, raportowanie i monitorowanie sprzedaży
instalacja i programowanie sprzętu teleinformatycznego (centrale telefoniczne, aktywny sprzęt sieciowy) obsługa serwisowa klientów firmy prowadzenie prezentacji i szkoleń technicznych dla klientów
sprzedaż usług i sprzętu teleinformatycznego aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów biznesowych przygotowanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych utrzymywanie relacji z klientami po podpisaniu umów budowanie bazy klientów, raportowanie i monitorowanie sprzedaży