We provide a tailor-made executive search service for companies in Poland and CEE. Our recruiting strategies and outside the box approach help us to adapt to each individual project and to deliver the best-fit candidate to your organization. We believe in focusing on people. Our recruiters invest time to understand the culture and needs of our clients. We base our selection of candidates on personality and much more than just job specifications and CVs.
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa, rejestrowanie i weryfikowanie faktur. Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego i ich księgowanie (faktury sprzedaży, faktury zakupu, wyciągi bankowe). Wystawianie dokumentów sprzedaży. Sprawdzanie poprawności danych. Przygotowanie raportów.
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Podstawową obsługę administracyjną recepcji; Odbieranie telefonów i przekierowywanie rozmów; Przyjmowanie i obsługę klientów; Przepływ dokumentacji; Koordynację poczty przychodzącej/wychodzącej; Wspieranie innych pracowników biura w...
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa, rejestrowanie i weryfikowanie faktur. Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego i ich księgowanie (faktury sprzedaży, faktury zakupu, wyciągi bankowe). Wystawianie dokumentów sprzedaży. Sprawdzanie poprawności danych. Przygotowanie raportów.
specjalista (mid) pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1212 dni
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Podstawową obsługę administracyjną recepcji; Odbieranie telefonów i przekierowywanie rozmów; Przyjmowanie i obsługę klientów; Przepływ dokumentacji; Koordynację poczty przychodzącej/wychodzącej; Wspieranie innych pracowników biura w...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1212 dni
Zakres obowiązków: Samodzielne przygotowywanie projektów umów, opinii i innych dokumentów; Przegląd i projektowanie zmian w obowiązujących umowach i regulaminach; Bieżąca analiza zmian w otoczeniu prawnym spółki; Zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentów; Wsparcie działu prawnego w...
specjalista junior / mid aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1213 dni
Opis stanowiska: Przygotowanie i naliczanie comiesięcznych list płac; Prowadzenie dokumentacji pracowniczej; Tworzenie i sprawdzanie raportów na potrzeby klienta; Wsparcie działu payroll w bieżących zadaniac;
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa, rejestrowanie i weryfikowanie faktur. Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego i ich księgowanie (faktury sprzedaży, faktury zakupu, wyciągi bankowe). Wystawianie dokumentów sprzedaży. Sprawdzanie poprawności danych. Przygotowanie raportów.
Opis stanowiska Poszukiwanie kandydatów metodą bezpośrednią; Przeprowadzanie wstępnych rozmów telefonicznych z kandydatami; Wsparcie administracyjne pracy konsultantów; Przygotowanie i redagowanie ogłoszeń; Wstępna selekcja aplikacji; Wprowadzanie CV do bazy danych; Organizowanie rozmów...
Opis stanowiska Poszukiwanie kandydatów metodą bezpośrednią; Przeprowadzanie wstępnych rozmów telefonicznych z kandydatami; Wsparcie administracyjne pracy konsultantów; Przygotowanie i redagowanie ogłoszeń; Wstępna selekcja aplikacji; Wprowadzanie CV do bazy danych; Organizowanie rozmów...
MISSIONS: Comply to group internal standards concerning his/her scope; Reports to the Financial Department of the Headquarter; Payable process: invoices collection, payments preparation, invoices filing, contact with suppliers; Receivable and payroll process;
Zakres obowiązków: Reprezentowanie spółki wobec wszystkich wspólnot powstałych na projektach zrealizowanych przez firmę. Współpraca z zarządami wspólnot mieszkaniowych oraz firmami administrującymi. Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z funkcjonowaniem lokali. Uczestnictwo...
Zakres obowiązków: Nadzór prac na budowie w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy. Stała kontrola terenu budowy oraz terenów przyległych do terenu budowy. Nadzorowanie postępu prac związanych z realizacją przedsięwzięcia deweloperskiego. Kontrolowanie...
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Podstawową obsługę administracyjną recepcji; Odbieranie telefonów i przekierowywanie rozmów; Przyjmowanie i obsługę klientów; Przepływ dokumentacji; Koordynację poczty przychodzącej/wychodzącej; Wspieranie innych pracowników biura w...
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa, rejestrowanie i weryfikowanie faktur. Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego i ich księgowanie (faktury sprzedaży, faktury zakupu, wyciągi bankowe). Wystawianie dokumentów sprzedaży. Sprawdzanie poprawności wyprowadzonych danych. Przygotowanie...
GŁÓWNE OBOWIĄZKI: Zarządzanie i nadzorowanie nad operacjami zespołu księgowego, w tym A/R, A/P, GL, listy płac i gotówka. Monitorowanie i analiza danych księgowych oraz tworzenie raportow i zestawień finansowych. Stosowanie właściwych metod i zasady rachunkowości. Wsparcie procesu...