Gi Group to międzynarodowy dostawca usług z zakresu pracy tymczasowej i doradztwa personalnego.
Gi Group oferuje usługi m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji kandydatów oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym Gi Group działa w 57 krajach świata.
Usługi oferowane przez GI Group posiadają Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570. W Polsce w skład grupy Gi Group wchodzą: Gi Group sp. z o.o., Grafton Recruitment, Wyser, TACK&TMI. Od roku 2021 szeregi naszej grupy zasila Work Service S.A., jedna z czołowych w Polsce firm branży HR, zapewniająca innowacyjne rozwiązania w obszarze zasobów ludzkich.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za codzienną obsługę Klienta niemieckojęzycznego. Zadaniem Pracownika jest obsługa połączeń przychodzących – udzielanie informacji i wsparcia Klientowi w rozwiązywaniu ewentualnych, zaistniałych problemów.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za codzienną obsługę Klienta niemieckojęzycznego. Zadaniem Pracownika jest obsługa połączeń przychodzących – udzielanie informacji i wsparcia Klientowi w rozwiązywaniu ewentualnych, zaistniałych problemów.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za codzienną obsługę Klienta niemieckojęzycznego. Zadaniem Pracownika jest obsługa połączeń przychodzących – udzielanie informacji i wsparcia Klientowi w rozwiązywaniu ewentualnych, zaistniałych problemów.
Przygotowywanie materiałów marketingowych zgodnie ze standardami firmy; Wsparcie w organizacji konferencji, targów i innych eventów; Aranżacja i zarządzanie materiałami POS w Oddziałach; Zarządzanie i dystrybucja materiałów promocyjnych; Redagowanie tekstów do publikacji (strona...
Lubisz gdy w pracy dużo się dzieje? Nie boisz się wyzwań? Potrafisz szybko i samodzielnie podejmować decyzje? Lubisz się uczyć, a przy tym dzielić się wiedzą z innymi? Nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych? Studiujesz i nie możesz sobie pozwolić na pracę w pełnym wymiarze godzin?
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zleceń przekazywanych przez Klientów firmie Automotive Assembly Systems Sp. z o.o. Do zakresu obowiązków należą m.in.: rekrutacja zleceniobiorców, nadzór nad zleceniami, utrzymywanie jak najlepszych relacji z...
Obsługa klienta w języku angielskim oraz czeskim; Udzielanie wsparcia klientowi za pomocą narzędzi takich jak: telefon, e-mail, chat; Rozwiązywanie problemów technicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Współpraca z innymi działami firmy; Sporządzanie raportów;
Obsługa klienta w języku angielskim oraz niemieckim; Udzielanie wsparcia klientowi za pomocą narzędzi takich jak: telefon, e-mail, chat; Rozwiązywanie problemów technicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Współpraca z innymi działami firmy; Sporządzanie raportów;
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zleceń przekazywanych przez Klientów firmie Automotive Assembly Systems Sp. z o.o. Do zakresu obowiązków należą m.in.: rekrutacja zleceniobiorców, nadzór nad zleceniami, utrzymywanie jak najlepszych relacji z...
doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane referencje) doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym; aktualnych badań sanitarno-epidemiologicznych (książeczka do celów sanepidarno-epidemiologicznych) możliwości uzyskania zaświadczenia o niekaralności; podstawowej wiedzy na...
odbieranie połączeń przychodzących, mailowe oraz telefoniczne udzielanie odpowiedzi na zapytania odKlientów, zapewnianie wsparcia Klientom poprzez rozwiązywanie bieżących problemów.
Zadania na stanowisku: - aktywne pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż oferowanych produktów na terenie całej Polski - przygotowywanie i prezentacja ofert firmy, - budowanie i utrzymywanie trwałych kontaktów z klientami, - realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
odbieranie połączeń przychodzących, mailowe oraz telefoniczne udzielanie odpowiedzi na zapytania od Klientów, zapewnianie wsparcia Klientom poprzez rozwiązywanie bieżących problemów.
odbieranie połączeń przychodzących, mailowe oraz telefoniczne udzielanie odpowiedzi na zapytania od Klientów, zapewnianie wsparcia Klientom poprzez rozwiązywaniebieżących problemów.