Gi Group to międzynarodowy dostawca usług z zakresu pracy tymczasowej i doradztwa personalnego.
Gi Group oferuje usługi m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji kandydatów oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym Gi Group działa w 57 krajach świata.
Usługi oferowane przez GI Group posiadają Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570. W Polsce w skład grupy Gi Group wchodzą: Gi Group sp. z o.o., Grafton Recruitment, Wyser, TACK&TMI. Od roku 2021 szeregi naszej grupy zasila Work Service S.A., jedna z czołowych w Polsce firm branży HR, zapewniająca innowacyjne rozwiązania w obszarze zasobów ludzkich.
Obsługa Klientów w oddziale firmy oraz sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych; Badanie potrzeb klienta oraz wybór rozwiązań adekwatnych do Jego potrzeb; Koordynacja procesu sprzedażowego w oddziale; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy; Budowanie trwałych relacji z Klientami.
Gdzie będzieszpracował? Niemcy/ Bremen Ile zarobisz? 11,22 € brutto/godz. + inne dodatkI Nadzór i koordynowanie pracy zespołu tworzenie raportów i ocen pracowników; rozliczanie pracowników z efektów pracy; stała współpraca z przedstawicielami niemieckiej spółki w kwestiach...
Pomoc w rozwiązywaniu problemów, zgłaszanych telefonicznie przez klientów niemieckojęzycznych, Rejestrowanie zgłoszeń, Dbanie o prawidłowy przebieg informacji w systemie; Dbanie o najwyższe standardy obsługi.
Realizacja zadań z obszaru BHP zgodnych z przepisami prawa oraz standardami firmy; Wdrażanie działań mających zapewnić bezwypadkowość na terenie zakładu pracy; Reprezentowanie zakładu w kontaktach z zewnętrznymi instytucjami w zakresie BHP; Prowadzenie szkoleń dla pracowników;...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzieodpowiedzialna za kontakt z klientem w języku norweskim. Zadaniem Kandydatabędzie rejestrowanie i klasyfikowanie zgłoszeń oraz wsparcie Klienta wrozwiązywaniu zaistniałych problemów. Obsługa Klienta jest realizowana poprzezkontakt telefoniczny i mailowy.
Obsługa klienta w języku angielskim oraz czeskim; Udzielanie wsparcia klientowi za pomocą narzędzi takich jak: telefon, e-mail, chat; Rozwiązywanie problemów technicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Współpraca z innymi działami firmy; Sporządzanie raportów;
Obsługa klienta w języku angielskim oraz niemieckim; Udzielanie wsparcia klientowi za pomocą narzędzi takich jak: telefon, e-mail, chat; Rozwiązywanie problemów technicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Współpraca z innymi działami firmy; Sporządzanie raportów;
Pozyskiwanie nowych Klientów (przychodnie, oddziały rehabilitacyjne prywatne i publiczne), Doradztwo handlowo-techniczne, Nawiązywanie pozytywnych relacji z Klientem, Utrzymywanie relacji handlowych, dbanie o wizerunek firmy, Bieżące raportowanie z działań.
Tworzenie bazy danych kandydatów na określone stanowiska poprzez utrzymywanie kontaktu z potencjalnymi kandydatami; Weryfikacja Kwestionariuszy Analizy Potrzeb Klientów w zakresie dostępności kandydatów na wymagane stanowiska; Rekrutacja na stanowiska niższego średniego szczebla; Budowanie...
prowadzenie biura; wprowadzanie i wystawianie faktur; przygotowywanie dokumentacji; przygotowywanie ofert dla klientów rosyjskojęzycznych; telefoniczny i mailowy kontakt z klientami rosyjskojęzycznymi; współpraca z biurem rachunkowym;
Obowiązki: Realizacja produkcji na podstawie dziennych planów pracy, według określonych procedur i instrukcji. Kontrola wyrobów zgodnie z planami sprawdzania. Dbanie o sprawność i stan techniczny automatu, narzędzi, przyrządów pomiarowych i organizację stanowiska pracy. Dbałość o...