Roles and responsibilities: our customers are Tesco-employees from our shops & warehouses; we are the single point of contact (level 1 SPOC) for Tesco colleagues in shops & warehouses in case of any problems, questions, requests, tasks or incidents related to business operation or IT area every...
Wspieranie Kierownika Sklepu w zarządzaniu zespołem i nadzorowaniu przebiegu procesów w sklepie w celu zapewnienia klientom obsługi na najwyższym poziomie i realizacji celów firmy.
Roles and responsibilities: our customers are Tesco-employees from our shops & warehouses; we are the single point of contact (level 1 SPOC) for Tesco colleagues in shops & warehouses in case of any problems, questions, requests, tasks or incidents related to business operation or IT area every...
YOUR RESPOSIBILITIES: Product withdrawals: communication and management of product withdrawals within the business; Manage daily agenda of state inspections - set up corrective action plans; Supervision over quality standards in stores; Hazard analysis in the food chain; Support and advising to...
Prowadzenie zmiany w sklepie dostarczając naszym klientom wysokie standardy obsługi. Zapewnienie odpowiedniej obsługi na kasach, rozdzielanie zadań w sklepie i magazynie. Zapewnienie dostępności i prawidłowej ekspozycji towaru na terenie sklepu.
Prowadzenie zmiany w sklepie dostarczając naszym klientom wysokie standardy obsługi. Zapewnienie odpowiedniej obsługi na kasach, rozdzielanie zadań w sklepie i magazynie. Zapewnienie dostępności i prawidłowej ekspozycji towaru na terenie sklepu.
Utrzymanie wymaganego stanu technicznego maszyn, urządzeń, instalacji elektro-energetycznych i wyposażenia sklepu w celu zapewnienie bezpieczeństwa klientom i pracownikom sklepu.
Przyjmowanie dostaw zgodnie z obowiązującymi procedurami Przyjęcia Towaru używając skanerów (PDCU). Sprawdzanie dostawy pod względem jakości (uszkodzenia, daty ważności, kody kreskowe) zgodnie z obowiązującą procedurą. Rozładowanie towaru na zapleczu i załadowanie opakowań i palet;...
Obsługa klienta na najwyższym poziomie; Udzielanie klientom informacji odnośnie oferty handlowej; Naliczanie i przyjmowanie należności za zakupiony przez klientów towar; Nie wymagamy doświadczenia zawodowego, zapewniamy przeprowadzenie niezbędnych szkoleń przygotowujących do pracy;
Wspieranie Kierownika Sklepu w zarządzaniu zespołem i nadzorowaniu przebiegu procesów w sklepie w celu zapewnienia klientom obsługi na najwyższym poziomie i realizacji celów firmy.
Prowadzenie zmiany w sklepie dostarczając naszym klientom wysokie standardy obsługi. Zapewnienie odpowiedniej obsługi na kasach, rozdzielanie zadań w sklepie i magazynie. Zapewnienie dostępności i prawidłowej ekspozycji towaru na terenie sklepu.
• Obsługa klienta na najwyższym poziomie • Udzielanie klientom informacji odnośnie oferty handlowej • Naliczanie i przyjmowanie należności za zakupiony przez klientów towar • Nie wymagamy doświadczenia zawodowego, zapewniamy przeprowadzenie niezbędnych szkoleń przygotowujących do pracy
Prowadzenie zmiany w sklepie dostarczając naszym klientom wysokie standardy obsługi. Zapewnienie odpowiedniej obsługi na kasach, rozdzielanie zadań w sklepie i magazynie. Zapewnienie dostępności i prawidłowej ekspozycji towaru na terenie sklepu.
Prowadzenie zmiany w sklepie dostarczając naszym klientom wysokie standardy obsługi. Zapewnienie odpowiedniej obsługi na kasach, rozdzielanie zadań w sklepie i magazynie. Zapewnienie dostępności i prawidłowej ekspozycji towaru na terenie sklepu.