kontakty z klientami w regionie, prezentacja produktów i usług, tworzenie ofert, ustalanie warunków handlowych, przyjmowanie zamówień, koordynowanie dostaw, nadzorowanie rozliczeń z klientami, planowanie i raportowanie pracy, tworzenie planów marketingowych i sprzedażowych, uczestnictwo w...
Obsługa istniejących klientów, Pozyskiwanie nowych klientów, Opieka nad klientami, Prezentacja i oferowanie towarów i usług, Negocjowanie cen i warunków sprzedaży, Składanie ofert, Przyjmowanie zamówień, Przygotowanie i koordynowanie dostaw, Nadzorowanie realizacji zamówień,...
Obsługa istniejących klientów, Pozyskiwanie nowych klientów, Opieka nad klientami, Prezentacja i oferowanie towarów i usług, Negocjowanie cen i warunków sprzedaży, Składanie ofert, Przyjmowanie zamówień, Przygotowanie i koordynowanie dostaw, Nadzorowanie realizacji zamówień,...
Pozyskiwanie nowych klientów; Kontakty z klientami; Opieka nad klientami; Oferowanie nowych produktów i usług; Przyjmowanie zamówień; Przygotowywanie i koordynowanie dostaw; Monitorowanie płatności; Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji; Raportowanie; Opracowywanie planów;
Pozyskiwanie nowych klientów; Kontakty z klientami; Opieka nad klientami; Oferowanie nowych produktów i usług; Przyjmowanie zamówień; Przygotowywanie i koordynowanie dostaw; Monitorowanie płatności; Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji; Raportowanie; Opracowywanie planów;
Pozyskiwanie nowych klientów; Kontakty z klientami; Opieka nad klientami; Oferowanie nowych produktów i usług; Przyjmowanie zamówień; Przygotowywanie i koordynowanie dostaw; Monitorowanie płatności; Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji; Raportowanie; Opracowywanie planów;
Pozyskiwanie nowych klientów; Kontakty z klientami; Opieka nad klientami; Oferowanie nowych produktów i usług; Przyjmowanie zamówień; Przygotowywanie i koordynowanie dostaw; Monitorowanie płatności; Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji; Raportowanie; Opracowywanie planów;
Pozyskiwanie nowych klientów w regionie, Opieka nad istniejącymi klientami, Koordynowanie dostaw do klientów, Monitorowanie obrotów i rozliczeń z klientami, Przygotowywanie ofert, prowadzenie rozmów handlowych, przygotowywanie i negocjowanie umów, Organizowanie pokazów, prezentacji i...
Pozyskiwanie nowych klientów; Kontakty z klientami; Opieka nad klientami; Oferowanie nowych produktów i usług; Przyjmowanie zamówień; Przygotowywanie i koordynowanie dostaw; Monitorowanie płatności; Przygotowywanie i prowadzenie przezentacji; Raportowanie; Opracowywanie planów;