Przedsiębiorstwo rodzinne Liebherr zostało założone przez Hans’a Liebherr w 1949 roku. Duży sukces pierwszych łatwych w montażu i atrakcyjnych cenowo żurawi wieżowych obrotowych samojezdnych stworzył fundament przedsiębiorstwa. Dziś Liebherr nie tylko zalicza się do największych producentów maszyn budowlanych na świecie, lecz także oferuje na wielu innych obszarach wymagające pod względem technicznym oraz zorientowane na użytkownika produkty i usługi. W międzyczasie przedsiębiorstwo rozrosło się do grupy firm, zatrudniającej 48 000 pracowników w ponad 130 spółkach na wszystkich kontynentach.
Zadania: Identyfikowanie awarii i przyczyn ich powstawania, Naprawy, przeglądy, modyfikacje oraz regulacje maszyn, Realizowanie napraw i remontów oraz podejmowanie działań prewencyjnych, Sporządzanie protokołów z zakresu napraw, Budowanie i utrzymanie trwałej relacji z klientami.
Zadania: Identyfikowanie awarii i przyczyn ich powstawania, Naprawy, przeglądy, modyfikacje i regulacje maszyn, Sporządzanie protokołów z zakresu napraw, Budowanie i utrzymanie trwałej relacji z klientami.
Zadania: Sprzedaż maszyn budowlanych, Wyjaśnianie szczegółów technicznych na linii producent-klient, Samodzielne sporządzanie ofert oraz realizacja kontraktów przy stałym kontakcie z producentem, Negocjowanie i pilotowanie kontraktów na każdym etapie realizacji, Rozbudowa bazy klientów,...
Zadania: Aktywna sprzedaż produktów gospodarstwa domowego (MDA), Budowanie relacji i współpracy z partnerami handlowymi, Koordynowanie i wspieranie działań handlowych na polskim rynku zgodnie z polityką firmy, Pozyskiwanie i ocena nowych partnerów handlowych, Przygotowywanie raportów,...
Zadania: Sporządzanie ofert na części zamienne, Obsługa zamówień serwisowych, Sprzedaż części zamiennych i usług serwisowych, Wystawianie faktur sprzedaży na części zamienne i usługi serwisowe, Terminowe przygotowanie, kompletowanie i realizacja zamówień.
Zadania: Identyfikowanie awarii i przyczyn ich powstawania, Naprawy, przeglądy, modyfikacje i regulacje maszyn, Sporządzanie protokołów z zakresu napraw, Budowanie i utrzymanie trwałej relacji z klientami.
obszar działania okolice Rzeszowa, woj. podkarpackie Zadania: Identyfikowanie awarii i przyczyn ich powstawania, Naprawy, przeglądy, modyfikacje i regulacje maszyn, Sporządzanie protokołów z zakresu napraw, Budowanie i utrzymanie trwałej relacji z klientami.
Obszar działania - woj. podkarpackie Opis stanowiska: Sprzedaż maszyn budowlanych, Wyjaśnianie szczegółów technicznych na linii producent-klient, Samodzielne sporządzanie ofert oraz realizacja kontraktów przy stałym kontakcie z producentem, Negocjowanie i pilotowanie kontraktów na każdym...
Obszar działania - woj. lubuskie i zachodniopomorskie Opis stanowiska: Sprzedaż maszyn budowlanych, Wyjaśnianie szczegółów technicznych na linii producent-klient, Samodzielne sporządzanie ofert oraz realizacja kontraktów przy stałym kontakcie z producentem, Negocjowanie i pilotowanie...
Zadania: Identyfikowanie awarii i przyczyn ich powstawania, Naprawy, przeglądy, modyfikacje i regulacje żurawi wieżowych, Sporządzanie protokołów z zakresu napraw, Budowanie i utrzymanie trwałej relacji z klientami;
Zadania: Sporządzanie ofert na części zamienne, Obsługa zamówień serwisowych, Sprzedaż części zamiennych i usług serwisowych, Wystawianie faktur sprzedaży na części zamienne i usługi serwisowe, Terminowe przygotowanie, kompletowanie i realizacja zamówień,
Zadania: Sprzedaż maszyn budowlanych, Wyjaśnianie szczegółów technicznych na linii producent-klient, Samodzielne sporządzanie ofert oraz realizacja kontraktów przy stałym kontakcie z producentem, Negocjowanie i pilotowanie kontraktów na każdym etapie realizacji, Rozbudowa bazy klientów,...
Zadania: Identyfikowanie awarii i przyczyn ich powstawania, Naprawy, przeglądy, modyfikacje i regulacje maszyn, Sporządzanie protokołów z zakresu napraw, Budowanie i utrzymanie trwałej relacji z klientami;
Opis stanowiska: Identyfikowanie awarii i przyczyn ich powstawania, Naprawy, przeglądy, modyfikacje oraz regulacje maszyn, Realizowanie napraw i remontów oraz podejmowanie działań prewencyjnych, Sporządzanie protokołów z zakresu napraw, Budowanie i utrzymanie trwałej relacji z klientami.
Opis stanowiska: obsługa recepcyjna partnerów biznesowych i gości, kompleksowe prowadzenie sekretariatu, dbanie o dobry wizerunek firmy, obsługa korespondencji i kontrola obiegu dokumentów, drobne tłumaczenia, organizacja spotkań i wyjazdów służbowych, zaopatrywanie wszystkich oddziałów...