istniejący na rynku od 1998 roku, to wiodący producent i integrator systemów komunikacyjnych, lider na rynku call center, realny konkurent światowych producentów.
Bardzo dobra znajomość Javascript, HTML5 i CSS3. Umiejętność projektowania interfejsu użytkownika (od strony przyjętych norm i rozwiązań, nie oczekujemy, że jesteś również grafikiem) Podstawowa znajomość technologi back-endowych; Mile widziane: Znajomość node.js lub ASP.NET (MVC)...
Do obowiązków pracownika będzie należało rozwijanie produktu, eliminowanie istniejących błędów. Praca nie będzie nudna i monotonna ze względu na szerokie spektrum zapotrzebowania funkcjonalnego klientów, zarówno w zakresie obszarów biznesowych jak i technologicznych.
Do obowiązków pracownika będzie należało rozwijanie produktu, eliminowanie istniejących błędów. Praca nie będzie nudna i monotonna ze względu na szerokie spektrum zapotrzebowania funkcjonalnego klientów, zarówno w zakresie obszarów biznesowych jak i technologicznych.
Do obowiązków pracownika będzie należało rozwijanie produktu, eliminowanie istniejących błędów. Praca nie będzie nudna i monotonna ze względu na szerokie spektrum zapotrzebowania funkcjonalnego klientów, zarówno w zakresie obszarów biznesowych jak i technologicznych.
Prowadzenie szkoleń z produktu Contact Center i pokrewnych; Obsługa i rozwiązywanie zgłoszeń serwisu; Prowadzenie wdrożeń produktu; Opieka serwisowa nad wdrożonymi produktami; Bieżące monitorowanie systemów zainstalowanych u klientów; Aktualizacja bazy wiedzy po każdym wdrożeniu lub...
Wykształcenie informatyczne lub pokrewne; Znajomość Delphi (ADO, XML, ActiveX, COM, SOAP) Znajomość SQL w szczególności Microsoft SQL Server; Mile widziana znajomość innych środowisk developerskich i języków (VS, Java, C) Rozumienie języka angielskiego technicznego; Dokładność;...