Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się siecią sprzedaży detalicznej i hurtowej sprzętu RTV i AGD. Planujemy ekspansję na rynki europejskie. Aktualnie posiadamy ponad 460 sklepów w całej Polsce. Zatrudniamy ponad 1300 Pracowników. Swoją silną pozycję zawdzięczamy strategii nastawionej na spełnianie oczekiwań Klientów oraz rozwój Pracowników.
Obowiązki: Wsparcie sekretariatu i działu administracji w bieżących zadaniach; Pomoc przy wprowadzaniu danych administracyjnych; Pomoc przy pracach związanych z BHP w firmie;
Sporządzanie dokumentacji kadrowej dla pracowników Grupy Kapitałowej NEONET; Naliczanie płac, sporządzanie deklaracji ZUS DRA, PIT4,PIT11, CIT ST; Rejestracja dokumentów w systemie kadrowo-płacowym; Porządkowanie bieżącej oraz archiwalnej dokumentacji pracowniczej (umowy, aneksy,...
zarządzanie sklepem jako częścią biznesu; zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem sprzedawców; realizację planów sprzedażowych oraz wyznaczonych zadań; dbanie o dobry wizerunek sklepu, zgodny z obowiązującymi standardami; osobistą, aktywną obsługę Klientów oraz sprzedaż;
NEONET SAdolnośląskie, Wrocław, obszar całej Polski
praca stacjonarna
3823 dni
tworzenie i wdrażanie standardów ekspozycji wybranej grupy produktów oferowanych przez sklepy NEONET – tj. ekspozycji produktów RTV i ich akcesoriów; przeprowadzanie szkoleń dla pracowników sklepów NEONET w zakresie obowiązujących standardów ekspozycji oraz przygotowywanie odpowiednich...
Opis stanowiska: przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji dla Działu Zakupów; analiza rynku i oferty konkurencji oraz dystrybucji; tworzenie i rozbudowa bazy kontrahentów; komunikacja oraz utrzymywanie kontaktów zarówno z wewnętrznymi, jak również z zewnętrznymi partnerami...
kompletowanie i rozładunek towaru AGD, RTV; obsługę skanera magazynowego; rozładunek towaru i rozwożenie w strefy składowania; picking towaru z palet/pryzm; obsługę wózka;
Opis stanowiska: przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji dla Działu Zakupów; analiza rynku i oferty konkurencji oraz dystrybucji; tworzenie i rozbudowa bazy kontrahentów; komunikacja oraz utrzymywanie kontaktów zarówno z wewnętrznymi, jak również z zewnętrznymi partnerami...
wprowadzanie dokumentów towarowo – magazynowych do systemu; przygotowywanie dokumentów do inwentaryzacji; kontakty z innymi działami Spółki; tworzenie raportów magazynowych;
zarządzanie sklepem jako częścią biznesu; zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem sprzedawców; realizację planów sprzedażowych oraz wyznaczonych zadań; dbanie o dobry wizerunek sklepu, zgodny z obowiązującymi standardami; osobistą, aktywną obsługę Klientów oraz sprzedaż;