Opis stanowiska: Doradztwo w zakresie ubezpieczeń i inwestycji, Sprzedaż produktów finansowych, Pozyskiwanie oraz obsługa klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych.
Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w obszarze sprzedaży lub obsługi klienta – co najmniej 6 miesięcy, nastawienia na działanie, aktywności, systematyczności i wytrwałości, umiejętności budowania relacji interpersonalnych, zainteresowania branżą finansową, chęci uczenia się.
Aviva Sp. z o.o.dolnośląskie, Jelenia Góra, Złotoryja, Zgorzelec, Bogatynia, Lubań, Bolków, Bolesławiec, Jawor, Głogów, Polkowice, Wałbrzych i okolice.
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3311 dni
Przez okres roku przygotowujemy naszych stażystów do objęcia stanowiska Menedżera Zespółu Sprzedaży Główne zadania to intensywny rozwój kompetencji menedżęrskich poprzez: sprzedaż produktów - pozyskanie i obsługa klientów, pozyskiwanie i wdrażanie nowych sprzedawców do pracy,...
Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w obszarze sprzedaży lub obsługi klienta, nastawienia na działanie i aktywność, systematyczności i wytrwałości, umiejętności budowania relacji interpersonalnych, zainteresowania branżą finansową, chęci uczenia się, wykształcenia min. średniego.
W związku z 2 nowymi projektami (Zdrowie, Inwestycje) poszukujemy do Oddziału w Nowym Sączu kandydatów na Doradców Finansowo-Ubezpieczeniowych. Jesteśmy bardzo zainteresowani nawiązaniem współpracy z osobami posiadającymi doświadczenie w branży finansowo-ubezpieczeniowej.
Główne zadanie to intensywny rozwój kompetencji menedżerskich poprzez: sprzedaż produktów Avivy – pozyskanie i obsługa klientów, pozyskiwanie i wdrażanie nowych sprzedawców do pracy, realizację zadań menedżerskich (planowanie i monitorowanie pracy zespołu, motywowanie oraz szkolenia...
Od kandydatów oczekujemy: nastawienia na działanie, aktywności, systematyczności i wytrwałości, umiejętności budowania relacji interpersonalnych, zainteresowania branżą finansową, chęci uczenia się. mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
Aviva Sp. z o.o.zachodniopomorskie, Stargard Szczeciński
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3312 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: aktywną sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych, realizację zadań sprzedażowych, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, organizowanie i uczestnictwo w prezentacjach, spotkaniach z klientami, pozyskiwanie i...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: aktywną sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych, realizację zadań sprzedażowych, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, organizowanie i uczestnictwo w prezentacjach, spotkaniach z klientami, pozyskiwanie i...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: aktywną sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych, realizację zadań sprzedażowych, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, organizowanie i uczestnictwo w prezentacjach, spotkaniach z klientami, pozyskiwanie i...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: aktywną sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych, realizację zadań sprzedażowych, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, organizowanie i uczestnictwo w prezentacjach, spotkaniach z klientami, pozyskiwanie i...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: aktywną sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych, realizację zadań sprzedażowych, inicjowanie działań wspierających sprzedaż, organizowanie i uczestnictwo w prezentacjach, spotkaniach z klientami, pozyskiwanie i...
Od kandydatów oczekujemy: nastawienia na działanie, aktywności, systematyczności i wytrwałości, umiejętności budowania relacji interpersonalnych, zainteresowania branżą finansową, chęci uczenia się. mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta;
Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w obszarze sprzedaży lub obsługi klienta – co najmniej 6 miesięcy, nastawienia na działanie, aktywności, systematyczności i wytrwałości, umiejętności budowania relacji interpersonalnych, zainteresowania branżą finansową, chęci uczenia się.
Podstawowe zadania na stanowisku Menedżer na Stażu: zapoznanie się z produktami, procedurami i modelem pracy firmy; wdrożenie się do sprzedaży produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych; rekrutacja oraz selekcja kandydatów na Doradców Finansowych; zaliczenie szkoleń w ramach Akademii...