Najważniejsze zadania menedżera zespołu to: rekrutacja i wdrażanie do pracy nowych członków zespołu, odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży, szkolenie, motywowanie oraz monitorowanie pracy członków zespołu, dbanie o jakość sprzedaży, uczestniczenie w projektach o charakterze...
Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w obszarze sprzedaży lub obsługi klienta – co najmniej 6 miesięcy, nastawienia na działanie, aktywności, systematyczności i wytrwałości, umiejętności budowania relacji interpersonalnych, zainteresowania branżą finansową, chęci uczenia się,...
Najważniejsze zadania menedżera zespołu to: rekrutacja i wdrażanie do pracy nowych członków zespołu, odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży, szkolenie, motywowanie oraz monitorowanie pracy członków zespołu, dbanie o jakość sprzedaży, uczestniczenie w projektach o charakterze...
Opis stanowiska: aktywne pozyskiwanie nowych klientów; obsługa obecnych klientów; doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez firmę; kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; raportowanie własnej aktywności;
Podstawowe zadania Menedżera Zespołu: rekrutacja, selekcja oraz wdrażanie do pracy Doradców, szkolenie oraz coaching Doradców, zarządzanie aktywnością, efektywnością i jakością sprzedaży zespołu, prowadzenie indywidualnych oraz grupowych spotkań z Doradcami, realizacja uzgodnionego...
Do Twoich zadań będzie należało: nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych, odbywanie spotkań z klientami, utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, obsługa klienta zgodnie z najwyższymi standardami firmy, poszerzanie swoich kompetencji zawodowych.
Opis stanowiska: Profesjonalne doradztwo w zakresie produktów finansowo-ubezpieczeniowych; dopasowanie produktów do potrzeb i oczekiwań Klientów; Pozyskiwanie nowych klientów;
Zakres obowiązków: Rekrutacja agentów ubezpieczeniowych; Szkolenie i wdrażanie nowych członków zespołu; Opieka nad podległym zespołem; Realizacja planów sprzedażowych i rekrutacyjnych firmy;
Opis stanowiska: aktywne pozyskiwanie klientów i obsługa posprzedażowa; identyfikacja potrzeb klienta; przygotowanie i prezentacja oferty; prowadzenie negocjacji i finalizowanie kontraktów; poszukiwanie i wykorzystanie nowych możliwości rynkowych;