Jeśli dołączysz do nas, do Twoich zadań będzie należało: nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych, odbywanie spotkań z klientami, utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, obsługa klienta zgodnie z najwyższymi standardami firmy.
Odpowiedzialności: organizacyjno-administracyjne ,wsparcie kadry zarządzającej; pozyskiwanie kandydatów do pracy na stanowisko agenta i kierownika zespołu; koordynacja kalendarzy, organizowanie spotkań rekrutacyjnych; zapewnienie szybkiego i sprawnego przepływu informacji;
Aviva Sp. z o.o.Szczecin, Szczecin, Stargard, Nowogard, Pyrzyce, Goleniów
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2891 dni
Opis stanowiska: rekrutacja i wdrażanie do pracy nowych członków zespołu, odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży, szkolenie, motywowanie oraz monitorowanie pracy członków zespołu, dbanie o jakość sprzedaży, profesjonalne doradztwo w zakresie produktowym.
Aviva Sp. z o.o.zachodniopomorskie, Szczecin, Stargard Szczeciński, Goleniów, Pyrzyce, Nowogard
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2891 dni
Opis stanowiska: przedstawianie klientom korzyści z inwestowania i pomnażania kapitału; dbałość o swój rozwój oraz rozwój firmy; stałe pozyskiwanie klientów; zawieranie umów ubezpieczenia; obsługa klientów na najwyższym poziomie;
Aviva Sp. z o.o. O / Olsztynwarmińsko-mazurskie, Olsztyn, Ostróda, Barczewo, Gietrzwałd, Dobre Miasto, Ketrzyn, Pisz, Nidzica, Działdowo, Iława
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2892 dni
Do zadań współpracownika doradcy należą między innymi: kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami; obecność na spotkaniach z klientami; Współpraca z Doradcą Biurowa i telefoniczna obsługa klienta; udział w szkoleniach.
Jako Przedstawiciel Avivy zyskasz: Możliwość decydowania o tym kiedy i gdzie będziesz pracował z Klientami Wynagrodzenie na miarę Twoich możliwości bez tzw. szklanego sufitu Produkty dostosowane do najbardziej wymagających Klientów Profesjonalne szkolenia i wsparcie doświadczonego...
Wymagania: Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne; Doświadczenie w sprzedaży w branży ubezpieczeniowej; Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedawców; Chęć dalszego rozwoju w obszarze zarządzania zespołem sprzedażowym; Inicjatywa w działaniu – proaktywność;
Z Avivą zyskasz: Możliwość pracy zdalnej, np. w domu Szeroki zakres benefitów: ubezpieczenie pracownicze, fundusz pracowniczy, kartę medyczną, premię emerytalną, konkursy z cennymi nagrodami rzeczowymi i wyjazdami zagranicznymi Wynagrodzenie na miarę Twojego zaangażowania Profesjonalne...
Zakres obowiązków: Profesjonalne doradztwo w zakresie produktów finansowo-ubezpieczeniowych; Dopasowanie produktów do potrzeb i oczekiwań Klientów; Pozyskiwanie nowych klientów;
Zakres obowiązków: Rekrutacja agentów ubezpieczeniowych; Szkolenie i wdrażanie nowych członków zespołu; Opieka nad podległym zespołem; Realizacja planów sprzedażowych i rekrutacyjnych firmy;
Aviva Sp. z o.o.pomorskie, Trójmiasto, Słupsk i okolice
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2894 dni
Praca dla doświadczonych agentów i Kierowników Zespołów z branży Ubezpieczeń na Życie. Opis stanowiska: Rekrutacja i Wdrożenie nowych Doradców Ubezpieczeniowo-Finansowych; Zarządzanie doświadczonymi Doradcami (możliwość przekazania w zarządzanie istniejących doradców) po okresie...
Aviva Sp. z o.o.pomorskie, Trójmiasto, Słupsk i okolice
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2894 dni
Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w obszarze sprzedaży lub obsługi klienta – co najmniej 6 miesięcy, nastawienia na działanie, aktywności, systematyczności i wytrwałości, umiejętności budowania relacji interpersonalnych, zainteresowania branżą finansową, chęci uczenia się.
Jakie będą Twoje zadania: Obsługa Klienta; Prace administracyjne; Wsparcie Agenta w sprawach bieżących; Prowadzenie korespondencji z Klientami; Prowadzenie kalendarza spotkań; Przygotowanie materiałów informacyjnych oraz ofert; Współpraca z działami firmy;
Zadania: rekrutacja i wdrażanie kandydatów na doradców, sprzedaż produktów Avivy - pozyskiwanie i obsługa klientów - realizacja planów, rozwój kompetencji managerskich poprzez szkolenia, warsztaty, coaching.