Najważniejsze zadania Menedżera Zespołu to: rekrutacja i wdrażanie do pracy nowych członków zespołu; odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży; szkolenie, motywowanie oraz monitorowanie pracy członków zespołu; dbanie o jakość sprzedaży;
Opis stanowiska: Pozyskiwanie klientów, obsługa i utrzymanie relacji z klientem; Sprzedaż ubezpieczeń; Umiejętności: Łatwość nawiązywania kontaktów; Umiejętność organizowania pracy własnej;
Opis stanowiska: Pozyskiwanie klientów, obsługa i utrzymanie relacji z klientem; Sprzedaż ubezpieczeń; Umiejętności: Łatwość nawiązywania kontaktów; Umiejętność organizowania pracy własnej;
Opis stanowiska: Pozyskiwanie klientów, obsługa i utrzymanie relacji z klientem; Sprzedaż ubezpieczeń; Umiejętności: Łatwość nawiązywania kontaktów; Umiejętność organizowania pracy własnej;
Opis stanowiska: Pozyskiwanie klientów, obsługa i utrzymanie relacji z klientem; Sprzedaż ubezpieczeń; Umiejętności: Łatwość nawiązywania kontaktów; Umiejętność organizowania pracy własnej;
Aviva II Oddział / Wrocławdolnośląskie, Trzebnica, Jelcz Laskowice, Oleśnica i okolice
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2389 dni
Jeśli lubisz dzwonić i kontaktować się z ludźmi, to praca dla Ciebie Wystarczy realizować "liczby" a sukces gwarantowany, bo to zawód oparty na statystyce i samodyscyplinie. Jeśli nie boisz się pracy na działalności gospodarczej to praca dla Ciebie Możliwym rozwiązaniem jest...
Twoje zadania: Pozyskiwanie Klientów Indywidualnych i Biznesowych (Firmy) Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i realizacja planu sprzedażowego na określonym poziomie; Budowanie własnego zespołu sprzedażowego poprzez działania rekrutacyjne i wdrożeniowe (przy wsparciu osoby z HR oraz...
Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w obszarze sprzedaży lub obsługi klienta – co najmniej 6 miesięcy, nastawienia na działanie, aktywności, systematyczności i wytrwałości, umiejętności budowania relacji interpersonalnych, zainteresowania branżą finansową, chęci uczenia się,...
Najważniejsze zadania Menedżera Zespołu to: rekrutacja i wdrażanie do pracy nowych członków zespołu; odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży; szkolenie, motywowanie oraz monitorowanie pracy członków zespołu; dbanie o jakość sprzedaży;
Najważniejsze zadania Junior Managera Zespołu to: rekrutacja i wdrażanie do pracy nowych członków zespołu, współpraca z menadżerem w zakresie realizacji planu sprzedaży zespołu, szkolenie, motywowanie oraz monitorowanie pracy członków zespołu, dbanie o jakość sprzedaży,...
Zakres obowiązków: Opieka nad podległym zespołem; Realizacja planów sprzedażowych i rekrutacyjnych; Rekrutacja agentów ubezpieczeniowych; Szkolenie i wdrażanie nowych członków zespołu;