Pozyskiwanie nowych klientów na rynku krajowym. Obsługa aktualnych klientów na rynku polski. Realizowanie planów sprzedaży. Udział w tworzeniu ofert handlowych (we współpracy z Managerami Produktu).
Pozyskiwanie nowych klientów na rynkach europejskich. Realizowanie planów sprzedaży. Udział w tworzeniu ofert handlowych (we współpracy z Managerami Produktu).
Pozyskiwanie nowych klientów na rynkach europejskich. Realizowanie planów sprzedaży. Udział w tworzeniu ofert handlowych (we współpracy z Managerami Produktu).
Pozyskiwanie nowych klientów na rynku krajowym. Obsługa aktualnych klientów na rynku polski. Realizowanie planów sprzedaży. Udział w tworzeniu ofert handlowych (we współpracy z Managerami Produktu).
Utrzymywanie kontaktów z klientami firmy. Udział w przygotowywaniu planów sprzedaży. Udział w tworzeniu ofert handlowych (we współpracy z Managerami Produktu).
Obsługa dotychczasowych klientów na rynku krajowym lub zagranicznym; Analiza konkurencji na rynku krajowym (zagranicznym) Przygotowywanie raportów; Realizowanie planów sprzedaży; Udział w tworzeniu ofert handlowych;
Pozyskiwanie nowych klientów na rynku krajowym; Realizowanie planów sprzedaży; Udział w tworzeniu ofert handlowych (we współpracy z Managerami Produktu)
Pozyskiwanie nowych klientów na rynkach europejskich; Realizowanie planów sprzedaży; Udział w tworzeniu ofert handlowych (we współpracy z Managerami Produktu)
Utrzymywanie kontaktów z klientami firmy Udział w przygotowywaniu planów sprzedaży Udział w tworzeniu ofert handlowych (we współpracy z Managerami Produktu)
Pozyskiwanie nowych klientów na rynkach europejskich; Realizowanie planów sprzedaży; Udział w tworzeniu ofert handlowych (we współpracy z Managerami Produktu)
Pozyskiwanie nowych klientów na rynku krajowym; Realizowanie planów sprzedaży; Udział w tworzeniu ofert handlowych (we współpracy z Managerami Produktu)
Pozyskiwanie nowych klientów na rynkach europejskich; Realizowanie planów sprzedaży; Udział w tworzeniu ofert handlowych (we współpracy z Managerami Produktu)
Obsługa dotychczasowych klientów na rynku krajowym lub zagranicznym; Analiza konkurencji na rynku krajowym (zagranicznym) Przygotowywanie raportów; Realizowanie planów sprzedaży; Udział w tworzeniu ofert handlowych;
Pozyskiwanie nowych klientów na rynkach europejskich Realizowanie planów sprzedaży Udział w tworzeniu ofert handlowych (we współpracy z Managerami Produktu)