Bank Pekao S.A. został założony 17 marca 1929 r. i obecnie jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To polski, międzynarodowy bank uniwersalny, największy bank korporacyjny i lider segmentu private banking w kraju. Pekao S.A. obsługuje ponad 5 milionów klientów, co druga polska firma jest klientem banku. Bank Pekao S.A. należy do grona najsilniejszych kapitałowo instytucji finansowych w Europie. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek należących do grona krajowych liderów w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych. Bank - zatrudniając ponad 15 000 osób - jest jednym z większych pracodawców w Polsce.
Zadania: Udział w projektach rozwoju systemów bankowych w obszarach: obsługi oddziałowej klienta ze szczególnym uwzględnieniem operacji gotówkowych lub obszarach bankowości elektronicznej oraz automatyzacji procesów biznesowych. Współpraca z zespołami projektowymi składającymi się z...
Zadania: Udział we wdrażaniu nowych systemów w Banku; Przygotowywanie w aplikacjach nowych rozwiązań/produktów biznesowych; Współpraca z dostawcą rozwiązania oraz partnerami biznesowymi; Przyszła administracja systemem;
Zadania: Obsługa recepcji Banku; Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Dystrybucja korespondencji w obrębie LOP; Wydawanie kart dostępu; Bieżący kontakt z pracownikami Banku; Ścisła współpraca z ochroną i pracownikami Banku;
Zadania: Koordynacja procesu przeprowadzek: planowanie, przygotowanie oraz organizacja; Przygotowywanie koncepcji zmian aranżacji oraz przebudowy powierzchni biurowych; Nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem powierzchni i eksploatacją pomieszczeń; Udział w zadaniach związanych z optymalizacją...
Zadania: Przetwarzanie i interpretacja danych oraz informacji kontrolingowych na potrzeby tworzenia analiz; Tworzenie i rozwój narzędzi do analiz i raportowania; Monitorowanie wyników i efektywności, identyfikacja ryzyk związanych z procesem rozpatrywania reklamacji; Zarządzanie procesem...
Zadania: podejmowanie proaktywnych działań mających na celu zwiększenie ekspozycji banku w mediach; współpraca z mediami zagranicznymi; pozycjonowanie Zarządu i Ekspertów banku; promocja kluczowych kompetencji banku; koordynowanie działań PR na rzecz strategicznych projektów; tworzenie...
Zadania: Doradztwo prawne w zakresie bankowości detalicznej oraz w obszarze SME, Udział w tworzeniu i opiniowaniu regulacji wewnętrznych Banku, Przygotowywanie i opiniowanie projektów, umów, Przygotowywanie opinii prawnych i i udzielanie konsultacji prawnych dla dedykowanych jednostek...
Zadania: Przyjmowanie telefonicznych dyspozycji zleceń giełdowych oraz innych dyspozycji związanych z obsługą rachunków inwestycyjnych, Wsparcie klientów korzystających z usług maklerskich za pośrednictwem platform mobilnych oraz internetowych, Testowanie nowych aplikacji oraz rozwiązań...
Zadania: Koordynacja pracy Zespołu Specjalistów Bankowości Transakcyjnej SME i odpowiedzialność za wyniki pracy Zespołu, Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży produktów transakcyjnych w Pionie, Szkolenie Klientów i pracowników Pionu SME w zakresie Bankowości Transakcyjnej, Aktywna...
Zadania: Przyjmowanie telefonicznych dyspozycji zleceń giełdowych oraz innych dyspozycji związanych z obsługą rachunków inwestycyjnych, Wsparcie klientów korzystających z usług maklerskich za pośrednictwem platform mobilnych oraz internetowych, Testowanie nowych aplikacji oraz rozwiązań...
Zadania: Analiza procesów w obszarze IT i aktualizacja zakresów badania/wytycznych do audytów; Analiza ryzyka w obszarze IT i ocena działań mających na celu jego ograniczenie; Prowadzenie audytu obszaru IT i bezpieczeństwa informacji; Sporządzanie dokumentacji audytowej i raportów z badań...
Zadania: Tworzenie i realizacji strategii zakupowej dla podległych kategorii zakupowych w obszarze IT i Telekomunikacja; Tworzenie planów postępowań zakupowych oraz nadzór nad realizacją wybranych postępowań zakupowych w ramach jednej lub kilku kategorii zakupowych; Prowadzenie postępowań...
Zadania: Obsługa recepcji Banku; Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Dystrybucja korespondencji w obrębie LOP; Wydawanie kart dostępu; Bieżący kontakt z pracownikami Banku; Ścisła współpraca z ochroną i pracownikami Banku;
Zadania: Przetwarzanie i interpretacja danych oraz informacji kontrolingowych na potrzeby tworzenia analiz; Tworzenie i rozwój narzędzi do analiz i raportowania; Monitorowanie wyników i efektywności, identyfikacja ryzyk związanych z procesem rozpatrywania reklamacji; Zarządzanie procesem...