Organizacja pracy działu eventów branży rozrywkowej, promocyjnej (konieczne doświadczenie) Planowanie, organizacja eventów branży rozrywkowej, promocyjnej; Organizowanie pracy podległym pracownikom; Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami; Pozyskiwanie klientów; Przygotowywanie ofert;...
Przygotowywanie i realizacja planów marketingowych firmy; Monitorowanie działań konkurencji; Organizacja szkoleń i targów branżowych; Kreowanie wizerunku firmy; Wykonywanie prostych prac graficznych;
Realizacja celów handlowych i strategii sprzedaży firmy (video media serwery, systemy sterowania do Video Mappingu, systemy laserowe, sprzęt nagłośnieniowy i oświetleniowy) Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami; Opracowywanie i realizacja planów sprzedaży; Badanie i pozyskiwanie...
Naprawa, montaż i konserwacja: Urządzeń audio- miksery, wzmacniacze, kontrolery MIDI; Oświetlenia inteligentnego- skanery, ruchome głowy, sterowniki DMX; Laserów; Komputerów; Uruchamianie, konserwacja systemów AV w klubach, hotelach itp. Współpraca z serwisami i ich dostawcami (język angielski)
Współudział w tworzeniu i realizacji strategii sprzedaży. Reprezentowanie firmy w kontaktach z Klientami, Badanie i pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu. Analiza wymagań Klienta i sporządzanie ofert. Przyjmowanie i realizacja zamówień Klienta. Analiza zapotrzebowania na towar,...
Przygotowywanie i realizacja targów, pokazów, dni otwartych, wyjazdów itp. Systematyczne wysyłanie informacji do mediów o nowościach i wykonanych realizacjach Przygotowywanie dla handlowców aktualnych informacji o produktach Przygotowywanie i realizacja szkoleń branżowych i produktowych....
Opracowanie i realizacja planów sprzedaży, Kreowanie polityki marketingowej i wizerunki firmy. Organizowanie i nadzorowanie pracy pracowników Nadzorowanie szkoleń branżowych i produktowych. Badanie i pozyskiwanie nowych dostawców i rynków zbytu. Przygotowywanie i realizacja zamówień...