Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.
Zakres obowiązków: realizowanie wyznaczonych zadań mających na celu zapewnienie odpowiednich warunków technicznych dla funkcjonowania obiektu; prowadzenie ciągłego nadzoru pracy firm serwisowych, kompletowanie dokumentacji czynności eksploatacyjnych; nadzorowanie zużycia mediów.
Zakres obowiązków: realizowanie wyznaczonych zadań mających na celu zapewnienie odpowiednich warunków technicznych dla funkcjonowania obiektu; sprawowanie nadzoru nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne; nadzorowanie zużycia mediów; kontakt z najemcami lokali handlowych.
Zakres obowiązków: kontrolowanie jakości produktów świeżych w trakcie dostaw; podejmowanie decyzji na temat przyjęcia jakościowego produktów; sporządzanie raportów z przeprowadzonych kontroli; współpraca z dostawcami i sklepami.
Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji akcyzowej zgodnie z prawem; współpraca z dostawcami oraz agencjami celnymi; przygotowywanie dokumentacji dotyczącej importu oraz eksportu; koordynowanie i monitorowanie realizacji zamówień importowych; kontrolowanie obiegu dokumentów;...
Zakres obowiązków: prowadzenie aukcji internetowych; przygotowywanie zestawień dotyczących wyników aukcji oraz nadzorowanie planu rocznego; opracowywanie raportów dotyczących sprzedaży oraz zysków; przygotowywanie prezentacji; tworzenie analiz geomarketingowych; nadzorowanie procesu...
Zakres obowiązków: analizowanie asortymentu produktów dużej konsumpcji w branży FMCG; tworzenie analiz dotyczących sprzedaży (m.in. przygotowywanie raportów i zestawień handlowych); wizyty w sklepach Carrefour oraz w sklepach konkurencji; badanie trendów rynkowych i zachowań...
Zakres obowiązków: wystawianie faktur dostawcom; kontrolowanie raportów dotyczących fakturowania; obsługiwanie procesu promocji (m.in. tworzenie dokumentacji, zakładanie tematów promocyjnych w systemie, itp.); nadzorowanie raportów dotyczących promocji pod kontem poprawności; kontaktowanie...
Zakres obowiązków: wprowadzanie do systemu danych dotyczących artykułów promocyjnych; kontakt z dostawcami w celu potwierdzania akcji promocyjnych; tworzenie raportów dotyczących wyników akcji marketingowych i promocyjnych; inne prace administracyjne związane z funkcjonowaniem działu.
Zakres obowiązków: zarządzanie podległą kategorią asortymentową RTV; nadzór nad wynikami podległej kategorii asortymentowej (obrót, marża, itp.); sporządzanie analiz i zestawień dotyczących danych sprzedażowych; odpowiedni wybór asortymentu w zakresie bieżących potrzeb konsumenta;...
Zakres obowiązków: zarządzanie podległą kategorią produktów; przeprowadzenie analiz dotyczących istniejącego asortymentu; rozszerzanie istniejącego asortymentu o nowe produkty; prowadzenie akcji promocyjnych; realizowanie zadań z zakresu marketingu ofertowego.
doświadczenie na podobnym stanowisku; praca w systemie zmianowym; zorientowanie na wysoki poziom obsługi klientów; posiadanie książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych.
Zakres obowiązków: zarządzanie sprzedażą na terenie sklepu; zarządzanie i nadzorowanie prac zespołu; wspieranie Kierownika Sklepu w codziennych obowiązkach.
Zakres obowiązków: przeprowadzanie audytów; komunikacja pomiędzy sklepem a centralą; prowadzenie szkoleń dla pracowników w sklepach; proponowanie nowych rozwiązań i udział w ich wdrażaniu; zarządzanie dokumentacją.