Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.
Zakres obowiązków: zarządzanie podległą kategorią asortymentową GSM/Foto; nadzór nad wynikami podległej kategorii asortymentowej (obrót, marża, itp.); sporządzanie analiz i zestawień dotyczących danych sprzedażowych; odpowiedni wybór asortymentu w zakresie bieżących potrzeb...
Zakres obowiązków: przygotowywanie analiz oraz raportów okresowych; współpraca z Działem Handlowym dot. kontroli zarządzania; wsparcie Działu w bieżących obowiązkach; inne prace administracyjne związane z funkcjonowaniem Działu.
Zapewniamy: wyremontowany i w pełni wyposażony lokal; sprawdzony koncept handlowy oraz silną i rozpoznawalną markę; współpracę ze stabilnym partnerem biznesowym; kompleksowy pakiet szkoleń; dobrze dobrany asortyment; profesjonalną logistykę; opiekę i wsparcie profesjonalistów przez...
Zakres obowiązków: zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy; obsługa kasy fiskalnej; dbanie o estetyczny wygląd ekspozycji towarów i porządek na sklepie; wykładanie towaru.
Zakres obowiązków: zarządzanie podległą kategorią asortymentową RTV; nadzór nad wynikami podległej kategorii asortymentowej (obrót, marża, itp.); sporządzanie analiz i zestawień dotyczących danych sprzedażowych; odpowiedni wybór asortymentu w zakresie bieżących potrzeb konsumenta;...
Zakres obowiązków: codzienna komunikacja ze sklepami Carrefour; rozwiązywanie bieżących problemów logistycznych dot. dostaw oraz zamówień otrzymywanych ze sklepów; tworzenie oraz przekazywanie komunikatów dotyczących logistyki; tworzenie oraz analizowanie raportów dotyczących...
Zakres obowiązków: bieżący kontakt z dostawcami oraz sklepami Carrefour; organizowanie zwrotów do dostawców; rozwiązywanie bieżących problemów logistycznych dot. dostaw oraz zamówień otrzymywanych ze sklepów; tworzenie oraz przekazywanie komunikatów związanych z organizacją zwrotów;...
Zakres obowiązków: utrzymywanie odpowiedniego stanu zapasów w magazynie; parametryzacja artykułów w systemie; konsolidacja zamówień ze sklepów; sporządzanie analiz i zestawień w MS Excel na rzecz Działu Zaopatrzenia; bieżąca współpraca z dostawcami, magazynami oraz innymi działami w firmie.
Zakres obowiązków: wspieranie dyrektorów handlowych w zakresie obiegu dokumentów; wykonywanie tłumaczeń pisemnych i ustnych; przygotowywanie prezentacji w MS Power Point; sporządzanie analiz i raportów w MS Excel; organizowanie zebrań dyrektorów; organizowanie wyjazdów służbowych dyrektorów.
Zakres obowiązków: wsparcie w zakresie obiegu dokumentów; przygotowywanie tłumaczeń materiałów i tekstów w języku francuskim oraz angielskim; wykonywanie tłumaczeń ustnych; sporządzanie analiz i raportów w MS Excel; przygotowywanie prezentacji oraz materiałów w powierzonym zakresie;...
Zakres obowiązków: budowanie i zarządzanie podległą kategorią asortymentową; negocjowanie warunków handlowych oraz przygotowywanie umów; bieżąca współpraca z obecnymi dostawcami oraz pozyskiwanie nowych klientów biznesowych; poszukiwanie nowych rozwiązań dotyczących produkcji (m.in....