Grupa PKF Consult to zespół ponad 170 osób zatrudnionych na umowę o pracę oraz prawie 200 ekspertów wspierających realizację projektów.
W skład Grupa PKF Consult wchodzą spółki, realizujące usługi w zakresie audytu, doradztwa finansowego, inwestycyjnego i podatkowego, rachunkowości oraz szkoleń biznesowych. PKF Consult to jedna z największych firm audytorsko – konsultingowych w Polsce.
Zadania na tym stanowisku to: księgowanie dokumentów źródłowych, sporządzanie raportów i zestawień finansowych na bazie zaksięgowanych dokumentów, segregacja i archiwizacja dokumentów, fakturowanie sprzedaży, inne prace administracyjne oraz współpraca przy zadaniach i projektach...
Zakres obowiązków: nadzór merytoryczny i organizacyjny koordynowanych projektów, prowadzenie procesu wdrażania outsourcingu u Klienta, sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdawczości GUS i NBP, sporządzanie sprawozdań finansowych, kontakt z Klientami w zakresie prowadzonych...
Zadania na tym stanowisku to: księgowanie dokumentów źródłowych, sporządzanie raportów i zestawień finansowych na bazie zaksięgowanych dokumentów, segregacja i archiwizacja dokumentów, fakturowanie sprzedaży, inne prace administracyjne oraz współpraca przy zadaniach i projektach...
Zadania na tym stanowisku to: księgowanie dokumentów źródłowych, sporządzanie raportów i zestawień finansowych na bazie zaksięgowanych dokumentów, segregacja i archiwizacja dokumentów, fakturowanie sprzedaży, inne prace administracyjne oraz współpraca przy zadaniach i projektach...
Zakres obowiązków: nadzór merytoryczny i organizacyjny koordynowanych projektów, prowadzenie procesu wdrażania outsourcingu u Klienta, sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdawczości GUS i NBP, sporządzanie sprawozdań finansowych, kontakt z Klientami w zakresie prowadzonych...
W naszym zespole będziesz: zarządzać portfelem Klientów departamentu audytorskiego, odpowiadać za organizację oraz realizację projektów audytorskich, dbać o terminowość i jakość realizowanych projektów, mieć kontakt z Klientami oraz budować z nimi profesjonalną i długotrwałą...
Zakres obowiązków: prowadzenie i koordynowanie audytów finansowych, due diligence oraz innych projektów realizowanych przez departament audytu, współpraca z Menedżerem w realizacji projektów audytorskich, raportowanie do Dyrektora Departamentu Projektów Audytorskich, współpraca z innymi...
Zakres obowiązków: przygotowywanie opinii podatkowych, przygotowywanie pism w toku postępowań przed organami podatkowymi, przygotowywanie skarg do WSA, NSA oraz innych pism w związku z toczącym się postępowaniem sądowo-administracyjnym, opiniowanie umów i/lub innych dokumentów pod kątem...
Zadania na tym stanowisku to: księgowanie dokumentów źródłowych, sporządzanie raportów i zestawień finansowych na bazie zaksięgowanych dokumentów, segregacja i archiwizacja dokumentów, fakturowanie sprzedaży, inne prace administracyjne oraz współpraca przy zadaniach i projektach...
Zadania na tym stanowisku to: księgowanie dokumentów źródłowych, sporządzanie raportów i zestawień finansowych na bazie zaksięgowanych dokumentów, segregacja i archiwizacja dokumentów, fakturowanie sprzedaży, inne prace administracyjne oraz współpraca przy zadaniach i projektach...
Będziesz zajmować się: nadzorem merytorycznym i organizacyjnym koordynowanych projektów, prowadzeniem procesu wdrażania outsourcingu u Klienta, sporządzaniem deklaracji podatkowych i sprawozdawczości GUS i NBP, sporządzaniem sprawozdań finansowych, kontaktem z Klientami w zakresie...
Będziesz zajmować się: nadzorem merytorycznym i organizacyjnym koordynowanych projektów, prowadzeniem procesu wdrażania outsourcingu u Klienta, sporządzaniem deklaracji podatkowych i sprawozdawczości GUS i NBP, sporządzaniem sprawozdań finansowych, kontaktem z Klientami w zakresie...
Będziesz zajmować się: nadzorem merytorycznym i organizacyjnym koordynowanych projektów, prowadzeniem procesu wdrażania outsourcingu u Klienta, sporządzaniem deklaracji podatkowych i sprawozdawczości GUS i NBP, sporządzaniem sprawozdań finansowych, kontaktem z Klientami w zakresie...
Zakres obowiązków: analiza i weryfikacja poprawności raportowanych danych jednostkowych przez podmioty grupy kapitałowej, przygotowywanie jednostkowych pakietów konsolidacyjnych, udział w konsolidacji wyników finansowych grupy kapitałowej, udział w przygotowaniu jednostkowych i...
W naszym zespole będziesz: zarządzać portfelem Klientów departamentu audytorskiego, odpowiadać za organizację oraz realizację projektów audytorskich, dbać o terminowość i jakość realizowanych projektów, mieć kontakt z Klientami oraz budować z nimi profesjonalną i długotrwałą...