analiza dokumentacji projektowych i technicznych przygotowywanie wycen; przygotowywanie założeń i ofert realizacji projektów; koordynacja realizacji podejmowanych przedsięwzięć; selekcja i wybór podwykonawców współpraca z podległymi kierownikami, majstrami nadzór nad dokumentacją...
analiza dokumentacji projektowych i technicznych przygotowywanie wycen przygotowywanie założeń i ofert realizacji projektów koordynacja realizacji podejmowanych przedsięwzięć selekcja i wybór podwykonawców współpraca z podległymi kierownikami, majstrami nadzór nad dokumentacją...
analiza dokumentacji projektowych i technicznych przygotowywanie wycen przygotowywanie założeń i ofert realizacji projektów koordynacja realizacji podejmowanych przedsięwzięć selekcja i wybór podwykonawców współpraca z podległymi kierownikami, majstrami nadzór nad dokumentacją...
prowadzenie syntetyki ksiąg handlowych zamknięcia okresowe ( w tym sprawozdania finansowe ) analityki w zakresie wymaganym ustawą sporządzanie ewidencji zakupu i sprzedaży VAT sporządzanie listy płac i rozliczeń ZUS wykazy należności i zobowiązań,rozliczenia obiektów wezwania do...
2 letni staż pracy na samodzielnym stanowisku wykształcenie kierunkowe - specjalizacja rachunkowość samodzielność wysoko rozwinięte zdolności analityczne kreatywności zaangażowanie odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań dobrej organizacji pracy umiejętność pracy w zespole