Misją HRK jest wspieranie przedsiębiorstw w podnoszeniu efektywności działania oraz w rozwoju kompetencji pracowników. Stosujemy nowoczesne narzędzia i technologie służące zarządzaniu kapitałem ludzkim.
Zadania: dbałość o ciągłość procesu produkcji płyt HDF; wdrażanie działań usprawniających proces produkcyjny; opracowanie normatywów zużycia surowca; optymalizacja procesów produkcji; prowdzenie prób technologicznych;
Do zadań na tym stanowisku należy:prowadzenie poszukiwań bezpośrednich,pomoc w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych,administrowanie i poszerzanie bazy danych,administrowanie projektów assessment/development centre,wspieranie konsultantów w zakresie prac administracyjnych.
Nasz Klient szuka osoby energicznej, mającej wiele pomysłów i chęć ich wdrożenia w życie. Do procesu rekrutacyjnego zapraszamy również osoby, które nie mają doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu negocjacji, a które współpracują z sieciami handlowymi na poziomie operacyjnym....
Zadania: realizacja strategii handlowej w kanale hurtowym; prowadzenie negocjacji handlowych z kluczowymi klientami hurtowymi w regionie Łódzkim i wielkopolskim; sporządzanie planu finansowego klienta na dany rok obrotowy; tworzenie planu sprzedaży dla poszczególnych klientów we współpracy z...
Key responsibilities: Managing a team of Customer Service Administrators; Supervising KPIs; Providing on-the-job feedback & training; Improving processes; Contacting business clients from French OR German speaking countries to solve current issues; Ensuring excellent quality of the customer service...
Key responsibilities: Providing order-to-cash process for UK business clients within healthcare industry; Order processing in SAP system; Processing of customer complaints; Coordination of supply; Ensuring highest standard of the Customer Service.
Opis stanowiska: realizacja i prowadzenie kontraktów handlowych o charakterze B2B z dziedziny CAE/CAD; pozyskiwanie nowych kontraktów handlowych B2B; prowadzenie prezentacji oprogramowania EPLAN; utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi klientami firmy; uczestniczenie w akcjach...
Zadania: Rozwój nowych technologii przetwórstwa tworzyw sztucznych. Nadzór i optymalizacja procesów technologicznych. Ścisła współpraca z Działem Marketingu w zakresie rozwoju i wdrażania nowych produktów. Odpowiedzialność za wyniki podległego zespołu.
Opis stanowiska: Komercjalizacja powierzchni biurowo-handlowych (biurowce klasy A/B); Aktywne pozyskiwanie najemców; Prezentacja powierzchni biurowych potencjalnym Najemcom; Doradztwo, dobór nieruchomości oraz rozwiązań do indywidualnych potrzeb Klienta; Samodzielne przygotowywanie ofert i...
Zadania: realizacja strategii zakupowejw kategorii: energia elektryczna; Prowadzenie postępowań zakupowych w tym między innymi: przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert, negocjowanie cen i warunków współpracy z dostawcami z obszaru zakupów marketingowych; tworzenie i realizowanie...
Do zadań poszukiwanej osoby należeć będzie: przeprowadzanie audytów procesu, planowanie, rozwój i walidacja w ramach APQP; opracowywanie analiz ryzyka FMEA, plany kontroli; współpraca z inżynierem procesu i technologiem; dobór urządzeń i metod kontrolnych; rozwiązywanie bieżących...
Do obowiązków Dyrektora Medycznego należeć będzie, oprócz obowiązków wynikających z ustawy o działalności leczniczej oraz ustawy o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych: sprawowanie nadzoru merytorycznego nad udzielaniem...
Zakres odpowiedzialności: Aktywna sprzedaż w segmencie B2B; Koordynacja zespołu 2-5 osób w zakresie administracji oraz obsługi klienta; Nawiązywanie relacji z kluczowymi klientami firmy; Realizacja założeń budżetowych.
Do zadań zatrudnionej na tym stanowisku osoby należeć będzie: nadzorowanie, organizacja i zarządzanie pracą podległych struktur sprzedażowych; realizowanie wyznaczonych zadań sprzedażowych; rekrutacja, motywowanie i szkolenie pracowników; budowanie bardzo dobrej pozycji firmy na rynku...