Misją HRK jest wspieranie przedsiębiorstw w podnoszeniu efektywności działania oraz w rozwoju kompetencji pracowników. Stosujemy nowoczesne narzędzia i technologie służące zarządzaniu kapitałem ludzkim.
Zakres obowiązków: Analiza i nadzór nad dokumentacją formalno-projektową. Raportowanie do Zarządu o postępach na budowie, ewentualnych zagrożeniach, itp. Analiza ofert pod względem merytorycznym i kosztowym. Nadzór nad przygotowaniem kosztorysów i ich weryfikacja. Udział nad...
Zadania: Skuteczne zarządzanie zespołem koordynatorów transportu (do 10 osób) Monitorowanie indywidualnych oraz grupowych osiągnięć oraz zatwierdzanie stopnia realizacji wyznaczonych celów Nadzór nad realizacją operacji transportowych i spedycyjnych zgodnie z obowiązującymi wskaźnikami...
Zadania: pozyskiwanie odbiorców na rynkach wschodnich (głównie Rosja) prowadzenie negocjacji handlowych zakup towaru zgodnie ze specyfikacją odbiorcy; kontrola dostarczenia towaru do odbiorcy
Zadania: realizacja strategii handlowej w kanale tradycyjnym i HoReCa; zarządzanie zespołem handlowym; prowadzenie negocjacji handlowych z kluczowymi klientami w regionie; tworzenie planu sprzedaży dla poszczególnych klientów we współpracy z działem marketingu; współtworzenie planu...
Opis stanowiska: Komercjalizacja powierzchni biurowo-handlowych (biurowce klasy A/B); Aktywne pozyskiwanie najemców; Prezentacja powierzchni biurowych potencjalnym Najemcom; Doradztwo, dobór nieruchomości oraz rozwiązań do indywidualnych potrzeb Klienta; Samodzielne przygotowywanie ofert i...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku należeć będzie: Tworzenie, zawieranie i negocjowanie umów; Negocjowanie kontraktów z wybranymi dostawcami maszyn, wyposażenia oraz usług; Terminowe realizowanie zamówień i usług dla klientów wewnętrznych; Monitorowanie oczekiwań klientów...
Zadania: realizacja strategii handlowej w kanale tradycyjnym i HoReCa; zarządzanie zespołem handlowym; prowadzenie negocjacji handlowych z kluczowymi klientami w regionie; tworzenie planu sprzedaży dla poszczególnych klientów we współpracy z działem marketingu; współtworzenie planu...
HRK S.A.lubuskie, południe Polski
praca stacjonarna
3969 dni
Zadania: Samodzielna analiza zwrotów gwarancyjnych otrzymanych od Klienta OEM, Przygotowywanie raportów wraz z analizą i interpretacją zwrotów, Przygotowywanie prezentacji, Rola doradcy w zakresie działań korygujących i rozwiązywania problemów technicznych.
HRK S.A.lubuskie, południe Polski
praca stacjonarna
3969 dni
Zadania: Reprezentowanie Firmy przed Klientem OEM oraz wewnątrz Organizacji podczas spotkań związanych z uruchomieniem nowego projektu, Zarządzanie projektem od fazy kwotacji, do uruchomienia produkcji, Zarządzanie zespołem projektowym, Prowadzenie negocjacji, Współpraca z Działem: R&D,...
Główne Zadania: - zarządzanie kategorią produktów, - przygotowanie i realizacja planów działań marketingowych, - planowanie i kontrola wielkości sprzedaży, - monitorowanie rozwoju sprzedaży produktów i ich pozycji na rynku - nadzorowanie rozwoju i wdrażanie nowych produktów, -...
Wymagania: wysokie zdolności interpersonalne / wysoka kultura osobista; umiejętność budowania i prowadzenia zespołu; orientacja do realizacji celów biznesowych; dobra organizacja czasu pracy;
HRK S.A.podkarpackie, Polska Południowa
praca stacjonarna
3970 dni
The HR Generalist will report to the HR Manager and will perform functions relating to recruitment, training, orientation, quality, compensation and benefits. In addition, supports and participates in the design and implementation of HR initiatives and teams. RESPONSIBILITIES: Act as a business...
Zadania: Prowadzenie prac laboratoryjnych w sposób bezpieczny i zorganizowany; Zapewnienie płynnej pracy w laboratorium – przejęcie nadzoru nad aparaturą oraz niezbędnymi odczynnikami; Nadzór nad prowadzonymi projektami; Dokumentowanie prowadzonych prac oraz otrzymanych wyników;...
You will be responsible to develop the sales revenue in the Embedded Computing market, providing customers with high technology and customized solutions in a B2B environment. The focus, while managing and developing existing Key Accounts, will be creating new business at potential customers in East...
Zadania:· Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z aktualnymi klientami firmy · Pozyskiwanie nowych klientów krajowych i zagranicznych · Prowadzenie bieżących analiz rynku krajowego i zagranicznego w zakresie możliwości rozwoju sprzedaży · Przygotowywanie ofert...