Misją HRK jest wspieranie przedsiębiorstw w podnoszeniu efektywności działania oraz w rozwoju kompetencji pracowników. Stosujemy nowoczesne narzędzia i technologie służące zarządzaniu kapitałem ludzkim.
Opis stanowiska: Aktywne poszukiwanie nowych najemców. Negocjacje umów najmu. Monitorowanie rynku i konkurencji. Współpraca z innymi działami w zakresie prowadzonych projektów (Project Management, Archirekci, Prawnicy). Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami.
Zadania: Tworzenie planów i rozwój działań sprzedażowych w segmencie rynku energetyki. Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych i opieka nad dotychczasowymi klientami. Wsparcie klientów pod kątem technicznym jak również handlowym w ramach oferowanych rozwiązań (negocjacje handlowe,...
Zadania: dbanie o rozwój rynku, poszerzanie portfolio klientów firmy w kanale B2B (fabryki okien, drzwi, mebli, stolarnie itd.) budowanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z partnerami biznesowymi; realizację założonych planów sprzedażowych; dbanie o pozytywny wizerunek firmy; monitoring...
Do zadań na tym stanowisku należy: prowadzenie poszukiwań bezpośrednich, pomoc w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych, administrowanie i poszerzanie bazy danych, administrowanie projektów assessment/development centre, wspieranie konsultantów w zakresie prac administracyjnych.
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za: Koordynację, współpracę i efektywną komunikację z działami funkcjonującymi w ramach firmy; Zarządzanie komunikacją z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym w zakresie prowadzonych projektów; Równoległe zarządzanie wieloma...
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za: Komunikację z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym w zakresie diagnozy obszarów wymagających optymalizacji w obszarze procesów, procedur, opracji; Wnikliwą analizę otoczenia biznesowego, wykrywanie zależności; Opracowywanie...
HRK S.A.wielkopolskie, cała Polska
praca stacjonarna
3758 dni
Główne zadania: sprzedaż produktów i rozwój rynku strategicznych klientów w kanale B2B (fabryki okien, drzwi, mebli, tartaki, stolarnie itd.) budowanie i utrzymywanie stałych kontaktów z kluczowymi klientami firmy realizacja założonych budżetów sprzedaży dbanie o pozytywny wizerunek...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: zarządzanie kilkuosobowym działem eksportu; negocjowanie warunków handlowych z najważniejszymi Klientami / Dystrybutorami; planowanie sprzedaży; współpracę z zakładami produkcyjnymi przy dostosowywaniu linii produkcyjnych do potrzeb...
Zadania:utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi oraz z podwykonawcamiplanowanie zasobów i budżetówwytyczanie kierunków rozwoju w oparciu o trendy na rynkuzarządzanie podległym zespołem pracownikówutrzymywanie wyniku finansowego oraz KPI na wymaganym poziomieplanowanie i dobór zasobów ludzkich
HRK S.A.wielkopolskie, cała Polska
praca stacjonarna
3758 dni
Zadania: utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi oraz z podwykonawcami; planowanie zasobów i budżetów; wytyczanie kierunków rozwoju w oparciu o trendy na rynku; zarządzanie podległym zespołem pracowników; utrzymywanie wyniku finansowego oraz KPI na wymaganym poziomie; planowanie i...
Zadania: utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi oraz z podwykonawcami; planowanie zasobów i budżetów; wytyczanie kierunków rozwoju w oparciu o trendy na rynku; zarządzanie podległym zespołem pracowników; utrzymywanie wyniku finansowego oraz KPI na wymaganym poziomie; planowanie i...
Zadania: przygotowywanie kosztorysów i ofert na podstawie zapytań ofertowych klientów; analiza dokumentacji projektowej i budowy cenników inwestycyjnych; wykonywanie obmiarów na podstawie dostępnej dokumentacji; analiza dokumentacji przetargowej; przygotowywanie zapytań ofertowych dla...
Zadania: realizacja zleconych zdań inwestycyjnych w obszarze energetyki; bieżąca współpraca z Inwestorem; dobór i współpraca z firmami podwykonawczymi; budżetowanie sprzedaży i kosztów inwestycyjnych; bieżące raportowanie zaawansowania prac; współpraca z Klientem/ Urzedami Administracji Państwowej;
Zatrudniona Osoba odpowiedzialna będzie głównie za: tworzenie zestawień i prezentacji na potrzeby Zarządu; przygotowywanie raportów dotyczących działalności spółki i jej wyników finansowych, a także sytuacji rynkowej; merytoryczne wsparcie Prezesa Zarządu; wsparcie przy sporządzaniu...
Job description In this job you will be working in an international project team collaborating together to the development of banking software products, most of the time in company Amsterdam office. A candidate must demonstrate the ability to: Provide application software development services and...