Misją HRK jest wspieranie przedsiębiorstw w podnoszeniu efektywności działania oraz w rozwoju kompetencji pracowników. Stosujemy nowoczesne narzędzia i technologie służące zarządzaniu kapitałem ludzkim.
Stażysta zostanie objęty dwuletnim programem stażowym, gdzie przez pierwszy rok będzie szkolony przez trenerów w Niemczech. W drugim roku będzie podróżował po fabrykach zlokalizowanych w Europie, realizując kluczowe projekty. Stażysta w ciągu dwuletniego programu, pracował będzie na...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku należeć będzie: Doskonalenie procesu montażu w zakresie poprawy produktywności/wydajności, jakości, oraz bezpieczeństwa i ergonomii pracy; Prowadzenie projektów mających na celu optymalizację procesów produkcyjnych (Lean Manufacturing);...
Zadania: odpowiedzialność za jakość i terminowość procesów w obszarz Księgi Głównej oraz prowadzenie jednej z francuskich spółek grupy Technicolor, w tym: zamknięcia okresów rozliczeniowych, uzgadnianie zapisów na kontach GL i raportowanie finansowe; zarządzanie i organizacja pracy...
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów telefonicznych oraz mailowych z klientami francuskojęzycznymi; Negocjacje, porady oraz rozwiązania w zakresie spłaty zadłużeń; Przygotowywanie raportów.
Zadania: opracowywanie i realizacja polityki i strategii jakości monitorowanie parametrów jakościowych wytwarzanych produktów nadzór nad organizacją systemu kontroli dostaw zarządzanie zespołem podległych pracowników nadzór nad Mechanicznym Laboratorium Jakości
HRK S.A.lubuskie, zachodnia Polska
praca stacjonarna
3765 dni
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za sprzedaż usług związanych z recyklingiem odpadów wytwarzanych przez firmy branży tworzyw sztucznych, głownie producentów okien PCV. Obszarem działania, na którym będzie prowadzona sprzedaż usług jest cała Polska, doskonale...
AP Accountant Responsibilities: - Entry invoices from suppliers - Ensure compliance with the tax and legal regulations - Review personal expense reports to ensure their accuracy and compliance with the tax and legal regulations - Perform reconciliations of AP related accounts - Maintaining a good...
Przedstawiciel Medyczny odpowiada za następujące zadania: realizacja zaplanowanego w powierzonym terenie wyniku -sprzedaż produktów oraz kontakty z klientami zgodne z wewnętrznymi procedurami i z obowiązującym prawem; realizacja założonej strategii promocyjnej.
Zadania: utrzymywanie relacji z obecnymi partnerami oraz pozyskiwanie do współpracy nowych partnerów biznesowych (pośrednicy finansowi, multiagencje, brokerzy); działania cross-sellingowe w ramach grupy kapitałowej; prowadzenie szkoleń produktowych, przygotowywanie ofert i prezentacji,...
Zadania: utrzymywanie relacji z obecnymi partnerami oraz pozyskiwanie do współpracy nowych partnerów biznesowych (pośrednicy finansowi, multiagencje, brokerzy); działania cross-sellingowe w ramach grupy kapitałowej; prowadzenie szkoleń produktowych, przygotowywanie ofert i prezentacji,...
Przedstawiciel Medyczny odpowiada za następujące zadania: realizacja zaplanowanego w powierzonym terenie wyniku -sprzedaż produktów oraz kontakty z klientami zgodne z wewnętrznymi procedurami i z obowiązującym prawem; realizacja założonej strategii promocyjnej.
Przedstawiciel Medyczny odpowiada za następujące zadania: realizacja zaplanowanego w powierzonym terenie wyniku -sprzedaż produktów oraz kontakty z klientami zgodne z wewnętrznymi procedurami i z obowiązującym prawem; realizacja założonej strategii promocyjnej.
Obowiązki: Aktywne wspieranie i uczestniczenie w działaniach związanych z procesami Lean Manufacturing w ramach powierzonych obowiązków; zapewnianie ciągłości realizacji standardów w odniesieniu do GMP, GHP, bezpieczeństwa, jakości, obsługi klienta i efektywności; edukowanie i...
Przedstawiciel Medyczny odpowiada za następujące zadania: realizacja zaplanowanego w powierzonym terenie wyniku -sprzedaż produktów oraz kontakty z klientami zgodne z wewnętrznymi procedurami i z obowiązującym prawem; realizacja założonej strategii promocyjnej.
Zadania: opracowywanie analiz i raportów na potrzeby zarządcze Spółki, opracowywanie i wdrażanie narzędzi kontrolingu w Spółce, udział w procesie sporządzania budżetów, planów i prognoz finansowych, monitoring realizacji planów, inicjowanie działań naprawczych oraz optymalizujących...