Misją HRK jest wspieranie przedsiębiorstw w podnoszeniu efektywności działania oraz w rozwoju kompetencji pracowników. Stosujemy nowoczesne narzędzia i technologie służące zarządzaniu kapitałem ludzkim.
Zadania: Sprzedaż kompleksowych projektów z dziedziny aparatury pomiarowej i procesowej (urządzenia pomiarowe, regulacyjne, sterujące) Współpraca z klientami w branżach chemicznej, rafineryjnej, spożywczej, farmaceutycznej itp. Opieka nad obecnymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych...
Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało realizowanie wszelkich zadań związnych z prowadzeniem dokumentacji kadrowej pracowników spółki i naliczaniem wynagrodzeń, oraz udzielanie wsparcia w obszarze zagadnień kadrowo-płacowych managerom i zarządowi spółki, jak również kierowanie...
Opis stanowiska: Sporządzanie sprawozdań i rozliczeń wszelkich niezbędnych deklaracji statystycznych; Przygotowanie deklaracji podatkowej VAT oraz informacji statystycznej; Sporządzanie rachunków zysków i strat, bilansu; Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych; Kalkulacja podstawy...
Responsibilities: Analyzing information and developing solutions to meet clients business and technical requirements; Handling all incoming customer e-mails and telephone inquiries and requests in a timely and professional manner; Participating in team huddles and required trainings.
Key responsibilities: Providing order-to-cash process for UK business clients within healthcare industry; Order processing in SAP system; Processing of customer complaints; Coordination of supply; Ensuring highest standard of the Customer Service.
Key responsibilities: Managing a team of Customer Service Administrators; Supervising KPIs; Providing on-the-job feedback & training; Improving processes; Contacting business clients from the UK & Ireland to solve current issues; Ensuring excellent quality of the customer service provided.
Responsibilities: Directly responsible for full Accounts Payable invoice process Responsible for follow up, research and resolution of problem invoices Communicate between worldwide facilities with regards to Accounts Payable Work with purchasing/receiving in resolving issues and assisting in...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprzedaż rozwiązań transportowych, przygotowywanie ofert oraz dobór optymalnych rozwiązań dla potencjalnych klientów w zakresie transportu międzynarodowego zgodnie z procedurami i polityką firmy. Nasz Klient oferuje również...
Zadania: organizacja pracy zakładu i podległych zespołów pracowniczych; bieżące i długofalowe planowanie produkcji; nadzór nad produkcją wyrobów zgodnie z obowiązującymi specyfikacjami, umowami, normami jakościowymi i wymaganiami Klientów; dbałość o zagadnienia z obszaru jakości i...
Do zadań poszukiwanej osoby należeć będzie: przeprowadzanie audytów procesu, planowanie, rozwój i walidacja w ramach APQP; opracowywanie analiz ryzyka FMEA, plany kontroli; współpraca z inżynierem procesu i technologiem; dobór urządzeń i metod kontrolnych; rozwiązywanie bieżących...
Zadania: Obsługa centrali telefonicznej Obsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Przyjmowanie i obsługa gości oraz spotkań Koordynacja spotkań Nadawanie i przyjmowanie przesyłek kurierskich Dbałość nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów wewnątrz firmy Zamawianie...
Osoba zatrudniona na danym stnowisku będzie odpowiedziala za region województw: mazowieckiego, łodzkiego, wilkopolskiego, lubelskiego. Kandydat będzie odpowiedzialny za sprzedaż produktów jakimi są komponenty bezpieczeństwa maszyn. Wymagania: Wykształcenie wyższe techniczne o kierunku:...
Zakres obowiązków: Kompleksowe zarządzanie procesem realizacji projektów budowlanych.Opracowywanie a następnie nadzór nad harmonogramami prac budowlanych.Udział w tworzeniu budżetów projektów deweloperskich.Zdobywanie niezbędnych pozwoleń i uzgodnień.Kontakty i współpraca z...
Zakres obowiązków: Zarządzanie pracami wykończeniowymi – powierzchnie komercyjne.Opracowywanie a następnie nadzór nad harmonogramami prac budowlanych.Monitoring dokumentacji projektowej.Kontakty i współpraca z przedstawicielami Klienta.Raportowanie dotyczące przebiegu zadań projektowych,...
Zadania: udział w ciekawych projektach naukowych z zakresu zaawansowanej medycyny; tworzenie materiałów marketingowych dla lekarzy i personelu medycznego; badanie rynku oraz analiza konkurencji wprowadzanie nowych i rozwijanie istniejących produktów medycznych firmy; udział w badaniach...