Praca.plPraca Image Recording Solutions Sp. z o.o.
Image Recording Solutions Sp. z o.o.
od 11 do 50 prac.
Internet, Multimedia, Media
oferuje sprzedaż urządzeń audiowizualnych oraz projektuje i wykonuje pełne systemy audiowizualne. Posiada autoryzację firm HITACHI, SMART Technologies.
Zadania: instalowanie systemów multimedialnych montaż urządzeń AV w obiektach na terenie całego kraju montaż projektorów, ekranów, monitorów, nagłośnienia, itp. konfigurowanie urządzeń układanie okablowania podstawa programowania urządzeń dokonywanie ustaleń instalacyjnych z...
Prawidłowe przyjmowanie i wydawanie towarów w magazynie, Kontrola otrzymywanych dokumentów, Tworzenie dokumentów magazynowych, Wystawianie w systemie komputerowym magazynowych dokumentów obrotowych, Współpraca z Działem Sprzedaży.
Zadaniem osoby zatrudnionej będzie promowanie nowatorskich rozwiązań dla biznesu i uczelni wyższych. Oczekiwania wobec kandydatów: doświadczenie w sprzedaży B2B, umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne, wykształcenie wyższe, komunikatywna znajomości języka angielskiego, zapał do...
Zadania: instalowanie systemów multimedialnych - montaż urządzeń AV w obiektach na terenie całego kraju; montaż projektorów, ekranów, monitorów, nagłośnienia, itp. konfigurowanie urządzeń; układanie okablowania; podstawa programowania urządzeń; dokonywanie ustaleń instalacyjnych z...
Wymagania: Wykształcenie min. średnie elektroniczne lub pochodne. Znajomość zagadnień z zakresu techniki wyświetlania obrazu. Znajomość rodzajów sygnałów wizyjnych i audio. Znajomość typów okablowania AV. Znajomość zagadnień sieci LAN oraz Wifi. Znajomość sprzętu AV....
Zadania: instalowanie systemów multimedialnych montaż urządzeń AV w obiektach na terenie całego kraju; montaż projektorów, ekranów, monitorów, nagłośnienia, itp. układanie okablowania; dokonywanie ustaleń instalacyjnych z klientem; umiejętność rozwiązywania problemów, dbałość o...
Zadania: instalowanie systemów multimedialnych - montaż urządzeń AV w obiektach na terenie całego kraju; montaż projektorów, ekranów, monitorów, nagłośnienia, itp. konfigurowanie urządzeń; układanie okablowania; podstawa programowania urządzeń; dokonywanie ustaleń instalacyjnych z...
Zadaniem osoby zatrudnionej będzie nawiązanie kontaktu z nowymi klientami – rynek inwestycyjny Oczekiwania wobec kandydatów: doświadczenie w sprzedaży B2B minimum 2 lata - warunek konieczny, umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne, znajomość branży inwestycyjnej na terenie województwa...
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: realizację działań mających na celu promowanie produktów, zwiększenie rozpoznawalności marek; budowanie wizerunku firmy lub określonej marki w sieci – tworzenie stron internetowych, pisanie artykułów informacyjnych,...
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: aktywne poszukiwanie klienta końcowego; współpraca z działem sprzedaży i dealerami w zakresie bieżących działań handlowych; współpraca z producentem produktu; opracowywanie planu rozwoju produktu na rynku polskim; współpraca...
przygotowanie strategii produktu koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z rozwojem produktu; komunikacja z producentem produktu; opracowywanie planu rozwoju produktu; współpraca przy tworzeniu i realizacji planów i strategii marketingowych produktu; identyfikacja potrzeb klientów i...
realizację planu sprzedaży oraz nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o zasoby firmy, udział w działaniach szkoleniowych, marketingowych i PRowych.
realizację planu sprzedaży oraz nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o zasoby firmy, udział w działaniach szkoleniowych, marketingowych i PRowych.
realizację planu sprzedaży oraz nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o zasoby firmy, udział w działaniach szkoleniowych, marketingowych i PRowych.
realizację planu sprzedaży oraz nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o zasoby firmy, udział w działaniach szkoleniowych, marketingowych i PRowych.