bezpośrednia współpraca z kierownikami pozostałych działów firmy w zakresie promocji; planowanie i realizacja działań marketingowych; raportowanie działań do Zarządu firmy;
kosztorysowanie; obsługa klientów serwisu blacharsko-lakierniczego, dbanie o jakość i terminowość świadczonych usług, tworzenie dokumentacji napraw, uzgadnianie zakresu napraw, rozliczanie szkód komunikacyjnych, współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi w zakresie likwidacji szkód...
pozyskiwanie i rozwijanie współpracy z nowymi klientami; utrzymywanie relacji oraz pełna obsługa stałych klientów firmy; kontrolowanie i działanie w kierunku utrzymania wysokiego stopnia satysfakcji klientów; podejmowanie działań mających na celu zbudowanie nowej sieci odbiorców;...
zarządzanie relacjami z klientami firmy; bezpośrednia współpraca z kierownikami pozostałych działów firmy; nadzorowanie pracy działu contact center; planowanie działań marketingowych; raportowanie działań do Zarządu firmy;
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: obsługa serwisowa samochodów gwarancyjna i pogwarancyjna; diagnozowanie usterek i naprawa samochodów osobowych i dostawczych;
Księgowanie faktur zakupowych; Księgowanie wyciągów bankowych; Uzgadnianie rejestrów VAT; Rozliczanie i uzgadnianie sald kont rozrachunkowych; Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników; Sporządzanie listy wynagrodzeń i innych świadczeń dla pracowników i osób zatrudnionych na...
telefoniczna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących (ankiety po obsłudze serwisowej i zadania sprzedażowe) proaktywny kontakt z klientem z celu zwiększenia ruchu na serwisie i sprzedaży, współpraca ze wszystkimi działami w firmie.
Księgowanie faktur zakupowych; Księgowanie wyciągów bankowych; Uzgadnianie rejestrów VAT; Rozliczanie i uzgadnianie sald kont rozrachunkowych; Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników; Sporządzanie listy wynagrodzeń i innych świadczeń dla pracowników i osób zatrudnionych na...
opieka nad klientami serwisu, przyjęcia i wydania samochodów, umiejętność weryfikacji usterek, kontrola nad przebiegiem zgłoszeń, dbałość o standardy i jakość obsługi.
telefoniczna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących (ankiety po obsłudze serwisowej i zadania sprzedażowe) proaktywny kontakt z klientem z celu zwiększenia ruchu na serwisie i sprzedaży, współpraca ze wszystkimi działami w firmie.
przyjmowanie i rozmieszczenie towaru w magazynie; kontrola zgodności i jakości przyjmowanego towaru z zamówieniem oraz dokumentacją zakupową; inwentaryzacja stanów magazynowych; obsługa klienta wewnętrznego, stacjonarnego, telefonicznego oraz internetowego; przyjmowanie zamówień i wysyłka...
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników; Sporządzanie listy wynagrodzeń i innych świadczeń dla pracowników i osób zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych; Księgowanie listy płac oraz uzgadnianie wybranych kont księgowych; Rozliczanie delegacji, zaliczek pracowników;...