Osoba ta będąc kluczowym członkiem naszego zespołu odpowiedzialna będzie za: Współpracę z działem handlowym, logistycznym i administracyjnym. Wspieranie oraz koordynowanie ich działań; Współpracę z działem księgowości, administrację faktur; Koordynowanie transportu krajowego oraz...
zbudowanie i rozwój silnej sieci kontaktów; aktywne poszukiwanie nowych klientów, przy jednoczesnym zapewnieniu kompleksowej obsługi; identyfikowanie potrzeb rynku; zapewnienie doskonałego poziomu usług i serwisu wszystkim zdobytym oraz istniejącym klientom;
Koordynowanie transportu krajowego oraz międzynarodowego; Współpracę z działem handlowym, logistycznym i administracyjnym. Wspieranie oraz koordynowanie ich działań; Współpraca z działem księgowości, administracja faktur; Przygotowywanie i edycja dokumentów oraz korespondencji;...
należyte przygotowywanie i zabezpieczenie towaru do wysyłki; koordynację prac administracyjno-magazynowych; współpracę z działem sprzedaży; bezpośrednie wsparcie dla działań serwisu; przygotowywanie dokumentów magazynowo-księgowych; zapewnienie doskonałego poziomu usług logistycznych...
rozwój regionu i pozyskiwanie nowych klientów; zapewnienie doskonałego poziomu usług i serwisu wszystkim zdobytym oraz istniejącym klientom; dbanie o rozwój firmy poprzez aktywny kontakt z klientami z kraju i za granicą; przygotowywanie oraz analizę raportów;
wsparcie w rozwoju nowego działu sprzedaży – wino, przy wykorzystaniu istniejącego portfolio w kanale Horeca, jak również poprzez własne innowacyjne rozwiązania; wdrażanie procesu edukacyjnego o winie w cyklu szkoleń zarówno zewnętrznych jak i wewnętrznych; udział w poszerzaniu...
wykształcenie techniczne mechaniczne (branża: obróbka skrawania) doświadczenie w branży narzędziowej znajomość języka angielskiego umiejętność samodzielnej pracy w zakresie prowadzonego projektu umiejętność zarządzania zespołem ludzi przyjmowanie odpowiedzialności za powierzone...
zapewnienie doskonałego poziomu usług wszystkim naszym klientom dbanie o rozwój firmy poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów prezentacja firmy, jej produktów oraz prowadzenie negocjacji handlowych przygotowanie oraz analiza raportów