Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki , pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: stały kontakt z klientem w zakresie problemów jakościowych; prowadzenie audytów i uczestnictwo w audytach klienta; nadzór nad reklamacjami klienta; nadzór nad wdrażaniem działań korygujących; opracowywanie raportów 8D; reprezentacja firmy...
Rola: Rolą osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie przede wszystkim integracja systemów automatyki wykorzystywanych w firmie z wdrażanym oprogramowaniem typu MES. Osoba ta uczestniczy w całym procesie od momentu poznania oczekiwań klienta do finalnej integracji i wdrożenia całego...
Zakres obowiązków na powyższym stanowisku obejmuje m.in.: Dbanie o realizację zleceń i projektów zgodnie z zapotrzebowaniem klientów; Budowanie i utrwalanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami; Wdrożenie strategii zapewnienia jak najlepszego wsparcia zgodnie z wymaganiami Klienta;...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za świadczenie pomocy prawnej w zakresie: Bieżącej obsługi prawnej spółek, należących do grupy kapitałowej, prowadzących działalność w obszarze odnawialnych źródeł energii, Obsługi projektów inwestycyjnych, ze szczególnym...
Zakres obowiązków: Tworzenie konstrukcji 2D i 3D w programie AutoCAD dla nowych i istniejących produktów; Tworzenie dokumentacji technicznej do projektów; Tworzenie rysunków technicznych; Koordynacja działań konstrukcyjnych; Przygotowywanie zleceń produkcyjnych; Wdrażanie procesów...
Główne zadania: nadzór nad realizacją zamówień od podpisania poprzez etap produkcji do dostawy urządzeń na budowę (elektrownie, elektrociepłownie, obiekty przemysłowe, instalacje, itp.) wczesna identyfikacja problemów związanych z realizacją zamówienia celem wdrożenia planu...
Rola w skrócie: Specjalista ds. baz danych i narzędzi Oracle będzie uczestniczył we wszystkich projektach firmy od etapu ustaleń technicznych z Klientami, projektowanie rozwiązań, dobór sprzętu (jakość, bezpieczeństwo, cena) po montaż i finalne uruchomienie systemów u Klienta. Osoba na...
Rola: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie doradców techniczno-handlowych. Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji handlowej; Profesjonalne przygotowywanie ofert i prezentacji handlowych; Mailowa oraz telefoniczna obsługa Klientów; Zapewnienie płynnej i...
Rola: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za doradztwo produktowe oraz sprzedaż. Zakres obowiązków: Doradztwo techniczne, pozyskiwanie klientów; Kontakt z działem produkcyjnym; Prowadzenie dokumentacji handlowej; Profesjonalne przygotowywanie ofert i prezentacji...
Rola Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za budowanie sieci sprzedażowej na terenie Europy Zachodniej. Miejsce pracy: okolice Oświęcimia Zakres obowiązków: Bezpośrednia obsługa klientów B2B na podległym rynku niemieckojęzycznym (Niemcy, Austria, Szwajcaria), Utrzymywanie...
Rola: Zarządzanie międzynarodowym zespołem handlowym oraz wzrost sprzedaży w regionie CEE w branży przemysłowej poprzez pozyskiwanie nowych Klientów oraz rozwój zespołu handlowego. Do zadań Dyrektora Sprzedaży będzie należało m.in.: Tworzenie oraz wdrażanie i realizacja strategii...
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych rozwiązań oraz modyfikacja obecnych w zakresie modułów FK; Współpraca z zespołem w zakresie finansów i księgowości, środków trwałych, budżetowania; Ścisła współpraca z zespołami projektującymi pozostałem moduły systemu ERP; Współpraca...
Rola Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za budowanie sieci sprzedażowej na terenie Europy Zachodniej. Miejsce pracy: okolice Oświęcimia Zakres obowiązków: Bezpośrednia obsługa klientów B2B na podległym rynku niemieckojęzycznym (Niemcy, Austria, Szwajcaria), Utrzymywanie...
Rola i główne zadania na stanowisku: Specjalista ds. Rekrutacji odpowiada za kompleksowe przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego od etapu przygotowania profilu kandydata, dobór narzędzi rekrutacyjnych, poszukiwania bezpośrednie po przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych i rekomendacje...
Lokalizacja: okolice Brzegu Zakres odpowiedzialności: Monitorowanie i korygowanie procesów spawalniczych i zgrzewalniczych pod kątem jakości i wydajności wykonywanych spoin i zgrzein; Dbałość o stabilność procesów spawalniczych i zgrzewalniczych, określanie wymagań dotyczących kontroli...