Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki , pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
Zakres obowiązków: Utrzymanie Ruchu, wykonywanie remontów i przeglądów, usuwanie awarii i usterek urządzeń i sieci wysokiego, średniego i niskiego napięcia; Wykonywanie prac montażowych; Obsługa rozdzielni centralnej 110/6 kV oraz sieci i urządzeń wysokiego, średniego i niskiego...
Zakres obowiązków: Usuwanie bieżących awarii i usterek; Prace montażowe i demontażowe maszyn i urządzeń produkcyjnych; Utrzymywanie w należytym stanie dokumentacji techniczno-ruchowej rozdzielń, urządzeń i instalacji; Utrzymanie ruchu w systemie 3-zmianowym; Wymagania: Wykształcenie...
Zakres obowiązków: Organizacja pracy grupy podległych pracowników: wyznaczanie zadań, nadzór nad wykonywanymi zadaniami, raportowanie wykonanej pracy; Nadzór i kontrola przebiegu procesów produkcyjnych w Zakładzie Stopów Miękkich; Prowadzenie dokumentacji procesu wytwarzania profili...
Zakres obowiązków na powyższym stanowisku obejmuje m.in.: Dbanie o realizację zleceń i projektów zgodnie z zapotrzebowaniem klientów; Budowanie i utrwalanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami; Wdrożenie strategii zapewnienia jak najlepszego wsparcia zgodnie z wymaganiami Klienta;...
Globetek Sp. z o.o.śląskie, Dąbrowa Górnicza, Katowice, Zawiercie
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3266 dni
Zakres obowiązków: Wykonywanie analiz technicznych i finansowych z zakresu realizacji inwestycji energetycznych. Opracowanie budżetu inwestycji i harmonogramu ramowego realizacji inwestycji. Nadzór nad pracami projektowymi i ich koordynacja. Wykonywanie specyfikacji techniczno-handlowych na...
Rola: Zwiększenie ilości klientów na rynku niemieckim. Sprzedaż usług w zakresie obróbki wyrobów hutniczych. Zadania: Aktywne poszukiwanie klientów, pozyskiwanie nowych zapytań ofertowych, Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, analiza potrzeb klienta, Tworzenie ofert handlowych,...
Rola: Zarządzanie międzynarodowym zespołem handlowym oraz wzrost sprzedaży w regionie CEE w branży przemysłowej poprzez pozyskiwanie nowych Klientów oraz rozwój zespołu handlowego. Do zadań Dyrektora Sprzedaży będzie należało m.in.: Tworzenie oraz wdrażanie i realizacja strategii...
Zakres obowiązków: Planowanie, organizowanie oraz wdrażanie działań zapobiegawczych i korygujących zgodne; z przyjętymi standardami, Kontakt z klientem w kwestiach jakościowych, Przekazywanie wymagań klienta członkom grup roboczych, Udział w grupach roboczych (FMEA, Problem Solving itp.),...
Rola i główne zadania na stanowisku: Specjalista ds. Rekrutacji odpowiada za kompleksowe przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego od etapu przygotowania profilu kandydata, dobór narzędzi rekrutacyjnych, poszukiwania bezpośrednie po przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych i rekomendacje...
Zakres obowiązków: Projektowanie i tworzenie modyfikacji oprogramowanie ERP Praca w środowisku Oracle Wprowadzenie zmian do istniejących rozwiązań Współpraca z Klientem w ramach realizowanych projektów Ścisła współpraca z zespołem programistów, wdrożeniowców i analityków Wymagania:...
Zakres obowiązków: Wykonywanie projektów koncepcyjnych; Opracowywanie technologii i dobór urządzeń; Przygotowywanie specyfikacji technicznych; Sporządzanie kalkulacji i wycen dla realizacji projektu; Wsparcie techniczne w czasie montażu i testów instalacji; Wymagania: Wykształcenie wyższe...
Globetek Sp. z o.o.dolnośląskie, Głogów, Legnica, Lubin, Polkowice, Wrocław
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3270 dni
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadać za: Sprawowanie obowiązków Kierownika Budowy w rozumieniu Prawa Budowlanego przez cały okres trwania projektu; Prowadzenie dokumentacji budowy i opracowanie harmonogramu prac; Koordynowanie pracy podległego zespołu; Współpracę z...
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadać za: Wdrożenie procesu kontroli kosztów na placu budowy i ich minimalizacji; Kontrola nad prawidłowym przebiegiem finansów w zakresie czasochłonności, wydatków i jakości wykonywanych prac; Sporządzanie raportów niezgodności oraz...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Monitorowanie, planowanie i przygotowanie strategii działań związanych z zagrożeniami i zmianami w kontrakcie m.in. spowodowanych opóźnieniami, dodatkowymi kosztami, itp. Sporządzanie analiz: m.in. ryzyka, realizacji, przyczynowo-skutkowych;...