Jest wiele firm doradztwa personalnego, ale tylko my......działamy od 1990 roku i jesteśmy najstarszą polską firmą doradztwa personalnego. To my byliśmy pionierami wdrażającymi w Polsce standardy zarządzania kapitałem ludzkim. To my w 1991 roku zainicjowaliśmy powstanie popularnej serii wydawniczej "Biblioteka Menedżera" specjalizującej się, między innymi, w dziedzinie HR. To my w 1997 roku, jako pierwsza polska firma wykorzystując własną metodologię, wydaliśmy raport na temat wynagrodzeń. To my jesteśmy pierwszą polską firmą, która uruchomiła tematyczny portal poświęcony wynagrodzeniom.
opracowywanie i realizacja strategii zarządzania logistyką w firmie; kontrola kosztów i jakości pracy podległych działów; opracowanie i realizacja budżetów rocznych; kształtowanie i wdrażanie polityki zakupów; negocjowanie oraz utrzymywanie długoterminowych relacji z dostawcami;...
odpowiedzialność za sprzedaż na powierzonym obszarze; pozyskiwanie nowych klientów – dystrybutorów oraz klientów ostatecznych; przygotowywanie ofert handlowych; prowadzenie aktywnych prezentacji narzędzi wśród klientów; negocjowanie warunków współpracy; podtrzymywanie pozytywnych...
całościowy nadzór nad pracą Działu Montażu, Działu Obróbki Mechanicznej oraz Działu Zaopatrzenia; nadzór nad procesami planowania produkcji; działania w zakresie poprawy produktywności i obniżki kosztów; kontrola jakości i terminowości produkcji; monitorowanie przebiegu produkcji z...
odpowiedzialność za rozwijanie gamy produktowej firmy we współpracy z kontrahentami azjatyckimi, głownie chińskimi; analiza i weryfikacja obecnych kontrahentów azjatyckich; nadzór nad zapewnieniem zgodności wymogów formalnych, funkcjonalnych i jakościowych produktów; koordynowanie pracy...
planowanie i koordynacja zleceń transportowych ZSEiE do i z zakładu koordynowanie pracy kierowców współpraca z zewnętrznymi firmami transportowymi; koordynowanie logistyki wewnątrz zakładu; monitorowanie stanu technicznego floty samochodowej;
budowa i realizacja strategii rozwoju firmy; poszukiwanie nowych kontraktów w zakresie projektowania i wykonawstwa; negocjowanie warunków kontraktów; analiza rynku i nowych obszarów działalności; kontrola kosztów projektów;
budowa strategii rozwoju firmy; pozyskiwanie nowych klientów i kontraktów przy zachowaniu odpowiedniej marży; analiza rynku i nowych obszarów działalności; kontrola kosztów projektów;
Sedlak & Sedlakmałopolskie, Polska Południowa
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4744 dni
zarządzanie działami (produkcji, logistyki, jakości, techniczny) organizacja pracy wg zasad Lean; wdrożenie systemu informatycznego w całym obszarze swojej działalności; bieżący nadzór i kontrola realizacji produkcji; bieżące prowadzenie działań doskonalących w kierunku obniżania...
współtworzenie i realizacja strategii rozwoju firmy; bieżące zarządzanie działalnością firmy (organizowanie przewozów drogowych w rejonie Europy) rozwijanie współpracy z istniejącymi klientami i podwykonawcami firmy; pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych w branży TSL; utrzymywanie...
nadzór i kontrola nad przebiegiem produkcji oraz planowania bieżącego obłożenia maszyn; nadzór nad parkiem maszynowym i utrzymania ruchu; nadzór i współpraca z partnerami w zakresie oprzyrządowania maszyn oraz form wtryskowych; koordynowanie pracy podległych pracowników; kontrola i...
utrzymanie i rozwinięcie kontaktów z klientami na powierzonym rynku, realizacja założonych planów sprzedaży i pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, opracowywanie, opiniowanie i negocjowanie umów sprzedaży, komunikowanie w Regionie strategii, celów i kluczowych działań...
opracowywanie i realizacja strategii zarządzania logistyką w firmie; kontrola kosztów i jakości pracy podległych działów; opracowanie i realizacja budżetów rocznych; kształtowanie i wdrażanie polityki zakupów; negocjowanie oraz utrzymywanie długoterminowych relacji z dostawcami;...
utrzymywanie pozytywnych relacji ze stałymi klientami; pozyskiwanie nowych klientów; realizacja celów sprzedaży; dbałość o wizerunek marek dystrybuowanych przez firmę;
odpowiedzialność za sprawne działanie księgowości w firmie; prowadzenie ksiąg rachunkowych na zasadzie pełnej księgowości dwóch powiązanych ze sobą firm (działalność gospodarcza i spółka prawa handlowego) sporządzanie bilansów, sprawozdań i raportów okresowych; nadzór nad...