Założona w 2001 Agencja Pracy Tymczasowej, Agencja Pośrednictwa Pracy i Doradztwa Personalnego Work & Profit jest obecnie jedną z największych niezależnych polskich agencji zatrudnienia. W ciągu wielu lat naszej działalności daliśmy pracę przeszło 50 000 pracowników w całym kraju. Skutecznie znajdujemy pracowników dla największych firm, jak również małych rodzinnych przedsiębiorstw w Polsce. Agencja jest wpisana pod nr 396 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.
Zakres obowiązków: Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz organizacja dokumentacji kadrowo-płacowej; Przeprowadzanie rekrutacji nowych pracowników; Rozliczanie miesięcznie godzin pracowników - sporządzanie list płacowych; Przyjmowanie i odpowiadanie na pisma urzędowe związane z...
Zakres obowiązków: zarządzanie sklepem zgodnie z przyjętymi standardami, dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta, organizacja i zarządzanie procesem sprzedaży, przygotowanie zamówień i przyjęcie towarów, wprowadzanie dokumentów i czuwanie nad prawidłowym obiegiem, realizacja...
Zadania: Koordynowanie księgowości firmy prowadzonej zgodnie z przepisami prawa podatkowego i rachunkowego. Sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sporządzanie deklaracji i zeznań podatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; Monitorowanie na bieżąco...
Zakres obowiązków: Zarządzanie sprzedażą na terenie sklepu; Zapewnienie funkcjonowania obiektu zgodnie z wewnętrznymi standardami; Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu; Przygotowywanie zamówień towaru; Wspieranie managera sklepu i zastępców w ich codziennych obowiązkach; Praca na...
Zakres obowiązków: Zarządzanie sprzedażą na terenie sklepu; Zapewnienie funkcjonowania obiektu zgodnie z wewnętrznymi standardami; Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu; Przygotowywanie zamówień towaru; Wspieranie managera sklepu i zastępców w ich codziennych obowiązkach; Praca na...
Zadania: Koordynowanie księgowości firmy prowadzonej zgodnie z przepisami prawa podatkowego i rachunkowego. Sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sporządzanie deklaracji i zeznań podatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; Monitorowanie na bieżąco...
Zakres obowiązków: przygotowanie maszyny do druku; dorabianie farb; wklejanie form drukarskich; kontrola stanów magazynowych; utrzymywanie porządku na stanowisku;
Zakres obowiązków: kontrola warunków pracy i przestrzeganie przepisów BHP, organizacja i prowadzenie szkoleń (w tym okresowych) dla pracowników, prowadzenie dokumentacji BHP, raportowanie, współpraca z menagerami działów.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: udział w przejmowaniu obiektu do obsługi; nadzór i obsługa przeglądów prewencyjnych dot. systemów technicznych w budynkach; nadzór nad przeglądami obiektów wynikających z prawa budowlanego oraz przeglądami urządzeń i sprzętu wynikającymi z z dokumentacji...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zapewnienie wysokiej jakości produktów zgodnych ze specyfikacją i standardami Spółki; Przeprowadzanie, koordynacja i nadzór audytów wewnętrznych i zewnętrznych; Zarządzanie zakładowym systemem jakości; Optymalizacja procesów i procedur obowiązujących w zakładzie;...
Praca na terenie całego kraju, najbliższy projekt będzie realizowany w Bielsku-Białej ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wykazywanie różnic inwentaryzacyjnych; codzienne zgrywanie danych z kolektorów do programu inwentaryzacyjnego; porównywanie ilości spisanych do ilości w ewidencji klienta;
Zadania: Budowa, rozwój i zarządzanie działem finansów (finanse, księgowość), Odpowiedzialność za politykę finansową, Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych, Przygotowywanie raportów i analiz dla zarządu, Współpraca z audytorami, Opracowanie struktury finansowania...