Nestlé to jedna z wielu firm w branży FMCG (Fast Moving Consumer Goods). Jest jednak coś, co nas zdecydowanie wyróżnia! Nestlé jest największym koncernem spożywczym na świecie z obrotami rzędu 90 mld CHF rocznie; plasuje się również na pierwszym miejscu wśród producentów żywności w Polsce!
w Warszawie Jeśli jesteś osobą otwartą i ciekawą świata, która każdego dnia lubi poznawać coś nowego, to podczas praktyki w Nestlé będziesz miele wiele takich okazji. Business Internship Program skierowany jest właśnie do osób aktywnie szukających nowych wyzwań. Aplikuj do programu...
w Warszawie Jeśli jesteś osobą otwartą i ciekawą świata, która każdego dnia lubi poznawać coś nowego, to podczas praktyki w Nestlé będziesz miele wiele takich okazji. Business Internship Program skierowany jest właśnie do osób aktywnie szukających nowych wyzwań. Aplikuj do programu...
w Warszawie Jeśli jesteś osobą otwartą i ciekawą świata, która każdego dnia lubi poznawać coś nowego, to podczas praktyki w Nestlé będziesz miele wiele takich okazji. Business Internship Program skierowany jest właśnie do osób aktywnie szukających nowych wyzwań. Aplikuj do programu...
w Zakładzie Produkcyjnym Nestlé w Kaliszu Jeśli jesteś osobą otwartą i ciekawą świata, która każdego dnia lubi poznawać coś nowego, to podczas praktyki w Nestlé będziesz miele wiele takich okazji. Business Internship Program skierowany jest właśnie do osób aktywnie szukających...
Jeśli jesteś osobą otwartą i ciekawą świata, która każdego dnia lubi poznawać coś nowego, to podczas praktyki w Nestlé będziesz miele wiele takich okazji. Business Internship Program skierowany jest właśnie do osób aktywnie szukających nowych wyzwań. Business Internship Program...
Jeśli jesteś osobą otwartą i ciekawą świata, która każdego dnia lubi poznawać coś nowego, to podczas praktyki w Nestlé będziesz miele wiele takich okazji. Technology Engineering Development Program skierowany jest właśnie do studentów i absolwentów uczelni technicznych aktywnie...
Zbieranie danych, opracowywanie analiz i raportów w celu identyfikowania czynników odpowiedzialnych za wzrost kategorii. Monitorowanie trendów rynkowych, konkurencji i potrzeb klientów – rekomendowanie nowych aktywności w ramach podległej kategorii. Identyfikowanie możliwości rozwoju dla...