od 51 do 250 prac.
Ubezpieczenia oraz fundusze emerytalne
Grupa Generali to jeden z wiodących światowych ubezpieczycieli oraz lider w sektorze ubezpieczeń życiowych w Europie. Obecna na światowych rynkach od ponad 180 lat Grupa Generali zapewnia ochronę ubezpieczeniową 65 milionom Klientów w ponad 60 krajach świata. Korzystając z wieloletnich doświadczeń na międzynarodowych rynkach finansowych Generali oferuje w Polsce pełną ofertę usług zarówno dla Klientów indywidualnych oraz korporacyjnych.
Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów; Poprawne wprowadzanie danych do bazy; Obsługa korespondencji szkodowej; Współpraca oraz budowanie relacji z Klientem, partnerami zewnętrznymi i innymi działami wewnątrz firmy; Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta; Budowanie...
Współpraca, obsługa oraz bieżące utrzymywanie relacji z instytucjami finansowymi i innymi partnerami biznesowymi; Przygotowywanie propozycji ubezpieczeniowych negocjowanie warunków współpracy z klientami oraz przygotowywanie i wdrażanie umów biznesowych oraz dokumentacji produktowej;...
Analizy szkodowe i cykliczne raportowanie wyników; Analityczne wsparcie procesu likwidacji szkód; Analizy ad-hoc z obszaru szkód; Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania mechanizmów raportujących; Dostarczanie rozwiązań mających na celu usprawnienie procesu analizy danych;
raportowanie wyników Departamentu Windykacji i Obsługi, wykonywanie analiz i raportów ad hoc, uczestniczenie w pracach analitycznych, polegających na gromadzeniu i analizowaniu informacji oraz precyzowaniu potrzeb użytkowników, dostarczanie rozwiązań mających na celu usprawnienie procesu...
telefoniczna i mailowa obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego (w tym obsługa posprzedażowa) udzielanie informacji w obszarze produktów i systemów; dokonywanie zmian na polisach; zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi; budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku;
ewidencja zdarzeń ubezpieczeniowych w księdze głównej zgodnie z obowiązującymi przepisami; uzgadnianie kont księgi głównej przeznaczonych do ewidencji zdarzeń ubezpieczeniowych z danymi z systemów produktowych; udział w projektach informatycznych i wdrożeniach nowych produktów; udział...
Grupa Generaliśląskie, woj. śląskie (powiaty: żywiecki, cieszyński, wodzisławski, pszczyński, bielski)
praca stacjonarna
2952 dni
nawiązywanie współpracy z nowymi partnerami biznesowymi; utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi; zarządzanie sprzedażą produktów Proama w obszarze ubezpieczeń majątkowych; realizacja planu sprzedaży; zwiększanie efektywności działań sprzedażowych na podległym...
projektowanie rozwiązań w technologii Oracle DB i PL/SQL, Oracle Forms/ Reports; poszukiwanie rozwiązań realizujących wymagania biznesowe; implementacja wymagań biznesowych z użyciem PL/SQL; modelowanie struktur danych; optymalizacja zapytań SQL oraz funkcji/ procedur PLSQL; analiza...
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; wydruk korespondencji; wprowadzanie danych do systemu; bieżące wsparcie pracowników Departamentu - prace administracyjno-biurowe, przygotowywanie raportów;
prowadzenie postępowań zakupowych (przetargi, porównania cen) w obszarze IT; negocjacje z dostawcami; przeglądy i renegocjacje umów; badanie rynku towarów i usług IT, opracowanie najlepszych praktyk; przygotowanie umów; opracowanie procesów, procedur, dokumentów zakupowych;
Wspieranie w codziennych zadaniach Dyrektora Regionalnego oraz pozostałych pracowników; Sporządzenia raportów, zestawień oraz przygotowywanie prezentacji; Obsługa logistyczna szkoleń, organizowanych spotkań, eventów w Regionie; Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji;...
ewidencja zdarzeń ubezpieczeniowych w księdze głównej zgodnie z obowiązującymi przepisami; uzgadnianie kont księgi głównej przeznaczonych do ewidencji zdarzeń ubezpieczeniowych z danymi z systemów produktowych; udział w projektach informatycznych i wdrożeniach nowych produktów; udział...
ewidencja zdarzeń ubezpieczeniowych w księdze głównej zgodnie z obowiązującymi przepisami; uzgadnianie kont księgi głównej przeznaczonych do ewidencji zdarzeń ubezpieczeniowych z danymi z systemów produktowych; udział w projektach informatycznych i wdrożeniach nowych produktów; udział...
merytoryczna likwidacja szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych; ustalanie odpowiedzialności firmy i wysokości odszkodowania; prowadzenie działań zmierzających do wyeliminowania nienależnych wypłat odszkodowań; wnioskowanie o kierowanie spraw do opinii prawnych oraz opinii podmiotów...