od 51 do 250 prac.
Ubezpieczenia oraz fundusze emerytalne
Grupa Generali to jeden z wiodących światowych ubezpieczycieli oraz lider w sektorze ubezpieczeń życiowych w Europie. Obecna na światowych rynkach od ponad 180 lat Grupa Generali zapewnia ochronę ubezpieczeniową 65 milionom Klientów w ponad 60 krajach świata. Korzystając z wieloletnich doświadczeń na międzynarodowych rynkach finansowych Generali oferuje w Polsce pełną ofertę usług zarówno dla Klientów indywidualnych oraz korporacyjnych.
obsługa korespondencji przychodzącej; rejestracja nowych spraw sądowych w systemie; atualizacja systemów związanych z procesami sądowymi; realizacja płatności związanych z postępowaniem sądowym; weryfkacja kosztów prowadzenia spraw przez kancelarie zewnętrzne; realizacja wyroków sądowych.
prowadzenie uproszczonej likwidacji szkód; telefoniczna i mailowa obsługa Klientów; poprawne wprowadzanie danych do bazy; obsługa korespondencji szkodowej; współpraca oraz budowanie relacji z Klientem, partnerami zewnętrznymi i innymi działami wewnątrz firmy; zapewnienie wysokiego poziomu...
przygotowywanie programów ubezpieczeniowych; współpraca z Pośrednikami; aktywne pozyskiwanie nowych Klientów dbając jednocześnie o wysoki poziom obsługi; realizacja indywidualnych planów sprzedażowych; inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z Klientami; budowanie pozytywnego...
bieżące wsparcie w obsłudze spraw sądowych z obszaru likwidacji szkód; obsługa korespondencji przychodzącej; zarządzanie kalendarzem spotkań; techniczno-organizacyjne wsparcie pracowników samodzielnie prowadzących sprawy sądowe; redagowanie pism procesowych.
telefoniczna i mailowa obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego (w tym obsługa posprzedażowa) udzielanie informacji w obszarze produktów i systemów; dokonywanie zmian na polisach; zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi; budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku;
telefoniczna i mailowa obsługa Klientów; zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientów; diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązania spraw Klientów; budowanie i utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku.
obsługa programów międzynarodowych w ramach Grupy Generali; obsługa programów międzynarodowych z jednostkami niepowiązanymi kapitałowo; raportowanie w ramach Grupy Generali; rozliczanie umów reasekuracyjnych dotyczących programów międzynarodowych;
prowadzenie procesów i projektów administracyjnych w obszarach: zaopatrzenie, procesowanie dokumentów, logistyka; optymalizacja i automatyzacja procesów; optymalizacja kosztów; outsourcing procesów;
projektowanie i implementacja rozwiązań aplikacji webowych w technologii Java; poszukiwanie rozwiązań realizujących wymagania biznesowe; modelowanie przepływów sterowania w aplikacjach webowych oraz ich implementacja w warstwie Front End i Middleware;
prowadzenie procesu likwidacji roszczenia w ramach ubezpieczenia na życie; prowadzenie działań zmierzających do wyeliminowania nienależnych wypłat świadczeń wynikających z oszustw ubezpieczeniowy; udzielanie informacji Klientom w sprawach dotyczących likwidacji zgłoszonych roszczeń;...
prowadzenie rejestru środków trwałych i oznakowania majątku; ewidencja środków trwałych i majątku firmy; bieżąca inwentaryzacja wyposażenia; przygotowywanie cyklicznych raportów.
projektowanie rozwiązań w technologii Oracle DB i PL/SQL; uczestnictwo w projekcie wdrożenia Systemu Centralnego do sprzedaży Ubezpieczeń Majątkowych; dostarczanie wysokiej jakości rozwiązań w obszarze BackOffice; analiza wymagań użytkowników; optymalizacja wydajności zapytań i...
obsługa programów międzynarodowych w ramach Grupy Generali; obsługa programów międzynarodowych z jednostkami niepowiązanymi kapitałowo; raportowanie w ramach Grupy Generali; rozliczanie umów reasekuracyjnych dotyczących programów międzynarodowych;
telefoniczna i mailowa posprzedażowa obsługa Klientów (połączenia przychodzące) dokonywanie zmian na polisach; rozpatrywanie pism, zapytań, wniosków od Klientów; udzielanie informacji Klientom na temat oferowanych produktów ubezpieczeniowych; zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi...
prowadzenie procesu likwidacji roszczenia w ramach ubezpieczenia na życie; prowadzenie działań zmierzających do wyeliminowania nienależnych wypłat świadczeń wynikających z oszustw ubezpieczeniowy; udzielanie informacji Klientom w sprawach dotyczących likwidacji zgłoszonych roszczeń;...