Nationale-Nederlanden działa w Polsce od 2 sierpnia 1994 roku. Jesteśmy w czołówce ubezpieczycieli zabezpieczających przyszłość finansową ponad pół miliona Klientów oraz ich bliskich. Inicjujemy działania, których celem jest kształtowanie pozytywnych nawyków wpływających na poprawę jakości ludzkiego życia.
sprzedaż produktów finansowych ING; pozyskiwanie nowych Klientów; analiza potrzeb oraz przygotowanie oferty produktowej dla Klientów; obsługa posprzedażowa Klientów; realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych; budowanie długofalowej współpracy z Klientami;
sprzedaż produktów finansowych ING; pozyskiwanie nowych Klientów; analiza potrzeb oraz przygotowanie oferty produktowej dla Klientów; obsługa posprzedażowa Klientów; realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych; budowanie długofalowej współpracy z Klientami;
sprzedaż produktów finansowych ING; pozyskiwanie nowych Klientów; analiza potrzeb oraz przygotowanie oferty produktowej dla Klientów; obsługa posprzedażowa Klientów; realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych; budowanie długofalowej współpracy z Klientami;
rekrutacja i wdrażanie do pracy nowych Specjalistów ds. Sprzedaży; zarządzanie podległym zespołem; realizacja wyznaczonego planu sprzedaży; prowadzenie szkoleń dla zespołu Specjalistów ds. Sprzedaży; nadzorowanie procesu sprzedaży; raportowanie działań sprzedażowych;
sprzedaż produktów finansowych ING; pozyskiwanie nowych Klientów; analiza potrzeb oraz przygotowanie oferty produktowej dla Klientów; obsługa posprzedażowa Klientów; realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych; budowanie długofalowej współpracy z Klientami;
sprzedaż produktów finansowych ING; pozyskiwanie nowych Klientów; analiza potrzeb oraz przygotowanie oferty produktowej dla Klientów; obsługa posprzedażowa Klientów; realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych; budowanie długofalowej współpracy z Klientami;
sprzedaż produktów finansowych ING; pozyskiwanie nowych Klientów; analiza potrzeb oraz przygotowanie oferty produktowej dla Klientów; obsługa posprzedażowa Klientów; realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych; budowanie długofalowej współpracy z Klientami;
Zakres zadań: zarządzanie podległym zespołem Specjalistów ds. Sprzedaży; realizacja zakładanych celów sprzedażowych; motywowanie i rozwijanie podległego zespołu; rekrutacja nowych osób do zespołu; wdrażanie nowych osób do pracy; raportowanie działań sprzedażowych;
Zakres zadań: sprzedaż usług i produktów firmy; badanie potrzeb klienta; realizacja wyznaczonego planu sprzedażowego; pozyskiwanie nowych klientów i późniejsza ich obsługa; sprzedaż dodatkowych usług i produktów dla obecnych klientów;